مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یکی از برنامه های مهم مخابرات ، بحث شناسایی نیاز مشتریان است

[box] مخابرات ما – مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران گفت: در نظر داریم به عنوان یکی از قطب های ارتباطی خاورمیانه باشیم[/box]

مخابرات ما (محمد – خبر فوری ) – مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران با اشاره به اینکه یکی از برنامه های مهم مخابرات ، بحث شناسایی نیاز مشتریان است گفت: به هر حال معاونت تجاری ما زحمات زیادی را انجام می دهد و واحدی را برای این کار اختصاص داده که نیاز مشتریان را در بحث تلفن ثابت و اینترنت رصد می کند و با شناسایی نیاز مشتریان ، سرویس مورد نظر را ارائه می دهد.

محمدرضا بیدخام  با بیان اینکه تانوما در واقع تار نوری مخابرات ایران است و اتصال فیبرنوری به منازل و اماکن با نام برند تانوما در حال انجام است اظهار کرد: تقریبا بستر یک میلیون و 200هزارپورت از محصول تانوما در کشور وجود دارد و در تهرانحدود 14هزار مشترک از سرویس تانوما استفاده می کنند.
وی در عین حال بیان کرد: محدودیتی در پهنای باند و ارائه سرویس در تانوما نداریم .

بیدخام درباره برنامه مخابرات برای افزایش خدمات غیرحضوری نیز توضیح داد: از مشترکان خواهش کردیم تا جایی که امکان دارد به مراکز مخابراتی مراجعه نکنند و پرداخت قبوض از دو سامانه 1818 و 2000صورت می گیر د، علاوه بر آن مشترکان می توانند از پورتال تجاری شرکت مخابرات ایران استفاده کرده و هم قبوض خود را پرداخت و هم ثبت نام تلفن را انجام دهند.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران دربخشی از سخنان خود درباره برگزاری کمپین های مختلف با توجه به نیاز مشتریان گفت: سیاست شرکت مخابرات ایران در ارائه کمپین های مختلف با توجه به نیاز مشتریان عزیز است، در حال حاضر کمپین رنگ باران در سه سطح صبح گاهی،عصرانه و شبانه را داریم و مشتریان ما می توانند به مراکز مخابراتی مراجعه کرده و یا از طریق تماس با 0212020 از این سرویس استفاده کنند .

وی ادامه داد: البته در ابتدای سال، کمپین همسفر را داشتیم که با قیمت های بسیار خوب و تعرفه مناسب برای مشتریان آماده شد و در حال حاضر نیز وجود دارد.

بیدخام درباره برنامه مخابرات برای توسعه و تقویت برندشاپ ها گفت: یکی از آیتم هایی که در برند ما اثرگذاربوده و باعث تقویت برند ما می شود ترویج بحث برندشاپ ها یا همان فروشگاههای خاص مخابرات است که در دو، سه منطقه تهران این کار را به عنوان پایلوت انجام دادیم و اگر موفق شود آن را به کل کشور تعمیم خواهیم داد.
.
وی همچنین درباره افزایش تعرفه تلفن ثابت و با بیان اینکه در چند سال اخیر افزایش تعرفه تلفن ثابت نداشتیم عنوان کرد: تعرفه های ما مطابق ابلاغیه سازمان تنظیم مقررات است و تابع سازمان هستیم، اگر سازمان، تغییراتی را در صورت صلاحدید تصویب و ابلاغ کند آن را اعمال خواهیم کرد.

مدیر روابط عمومی شرکت مخابرات ایران همچنین درباره برنامه مخابرات برای سامانه ثبت مشاغل در 118 توضیح داد: هر کدام از مشتریان عزیز که بخواهند ثبت نام کنند باید با ارائه مدارکی که مورد نیاز است و با تعرفه اعلام شده از سوی سازمان تنظیم مقررات ثبت نام کنند.

وی در پاسخ به این سوال که با اجرای برنامه ره نگاشت، در 5سال آینده، مخابرات ایران در چه نقطه ای خواهد بود اظهار کرد: قاعدتا در فاز اول برنامه ره نگاشت بحث یکپارچه سازی شرکت های مخابراتی بود که اتفاق افتاد، در حال حاضر ما فقط یک شرکت با عنوان شرکت مخابرات ایران را داریم؛ در برنامه افق 1400 ، شرکتی پیشرو با مکانیزم خاص، تحول و توسعه ای که داریم انشالله در نظر داریم به عنوان یکی از قطب های ارتباطی خاورمیانه باشیم.

***

828000cookie-checkیکی از برنامه های مهم مخابرات ، بحث شناسایی نیاز مشتریان است

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.