تسهیل فضای کسبوکار با ايجاد حلقه ارتباطي صاحبان محتوا و كاربران
[box] مخابرات ما – عضو هیئتمدیره شرکت مخابرات ایران در بازدید از نمایشگاه رسانههای دیجیتال حضور شرکت مخابرات را با طرح شاما، ايجاد حلقه ارتباطي میان صاحبان و مصرفکنندگان محتوا دانست و گفت: «تسهیل فضای کسبوکار و حمایت از تولید محتوای فاخر از مهمترین جهتگیریهای فعالیت شرکت مخابرات در این راستاست.»[/box]
مخابرات ما (محمد- ایران اکونومیست) – مهندس تراکمه، عضو هیئتمدیره شرکت مخابرات ایران تسهیل فضای کسبوکار را بهعنوان یکی از سرفصلهای اصلی اقتصاد مقاومتی نام برد و افزود: مأموريت تعريف شده براي شرکت مخابرات ایران در فضای کسبوکار ديجيتال ایجاد فضایی است که صاحبان کسبوکار در حوزه دیجیتال بتوانند به بهترین نحو ممکن و با کمترین هزینه محصولات خود رابه مخاطبان برسانند.
عضو هیئتمدیره شرکت مخابرات، با اشاره به طرح شاما ( شتابدهنده ایدههای شرکت مخابرات ایران) اظهار داشت: شاما بهعنوان زیرمجموعه شرکت مخابرات ایران در حوزه کسبوکار دو هدف عمده را دنبال میکند که یکی از آن ها حمایت از ایدههای جدید و شرکتهای نوپاست و هدف دوم آن تسهیل ارتباط بین صاحبان محتوا و مصرفکنندگان محتوا است.
او در ادامه به برنامه ريزي برای تسهيل ومیزبانی از محتواهای فاخر کشور در مجموعه شرکت مخابرات ایران اشاره داشت و گفت: «برای انجام این پروسه شبکهای را ایجاد کردهایم که درآن دیتاسنترها ، تجمیع کنندگان محتوا و پلت فرم هاي موردنيازجهت اتصال محتوا به مشتری جانمايي گرديده و عملاً شكل گيري اجزاء زنجیره ارزش محتوای دیجیتالی در شرکت مخابرات ایران انجام گرديده وميتواند در رشد كسب وكار اين حوزه نقش آفريني نمايد.»
مهندس تراکمه با ابراز امیدواری در تحقق مأموريتهاي تعريف شده براي حضور در این نمایشگاه، از حمایت متولیان محتوی دیجیتال قدردانی کرد و اولین حضور شرکت مخابرات را در عرصه رسانههای دیجیتال آغاز حرکتی بزرگ در صنعت دیجیتالی کشور دانست.
***
نظرات بسته شده است.