مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نامه شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات به مدیرعامل:بیم آن می رود ما را به تقابل با خود بکشانید!

[box]مخابرات ما- در اقدامی عجیب, شرکت مخابرات ایران اقدام به تغییراتی در آیین نامه پرداخت کرده است بدون حضور نمایندگان کارگران.این اقدام ناراحتی تشکل های کارگری را در پی داشته است.[/box]

 

مخابرات ما – امروز اعلام شد شرکت مخابرات ایران در اقدامی عجیب , بدون حضور نمایندگان واقعی کارگران اقدام کرده است به تغییر آیین  نامه پرداختهایش!

شورای عالی تشکل های کارگری که نگران است  آخرین اقدام هایش  برای نزدیگ کردن نظرات کارگران و مخابرات به یکدیگر دستخوش هجمه گردد مراتب ناراحتی خود را از این اقدام مخابرات در نامه ای مکتوب به مدیر عامل این شرکت اعلام کرده اند.

متن کامل این نامه را در زیر می خوانید:

پيرو جلسه مورخ ٩٦/٨/١٦ هيئت منتخب تشكلهاى كارگرى با جناب آقای امینی مدیر کل محترم حراست ، در فضايى شفاف و صميمى اساسی ترين خواسته های نمايندگان قانونى كاركنان و در رأس آن “تثبيت شرايط كار با نظر نمايندگان واقعى كاركنان در شوراى عالى هماهنگى تشكلها” به حضور ایشان تقديم شد و می دانيم كه اين مطلب به استحضار عالی نیز رسیده است .

شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات از مدیر عامل می پرسد:

در اين موقعيت حساس ، معاونت توسعه سرمايه انسانى علیرغم تصریح هماهنگی با تشکل کارگری شرکت در نامه 138/م -19/1/96 ، با اعلام یکجانبه اصلاح آيين نامه و اعلان آن در سامانه هاى مختلف سازمان چگونه بر فضاى اعتماد سازى می تازد و  بيشترين ضربات را به سازمان ، مديريت و كاركنان وارد می سازد .

 

سپس اعضای تشکل خاطرنشان می کنند که:

با تأکید قانون بر سه جانبه گرایی در روابط کار، تغییر یکجانبه شرایط کار بدون حضور نمایندگان  کارکنان فاقد وجاهت قانونی است .

این شورا با تکرار نظرات دلسوزانه خود کی نویسد:

امروز منتخبين تشكلها با دلسوزى و پايبندى به اصول و ارزش هاى مخابرات در كنار شما هستند ، بيم آن داريم فردا گروههاى ديگر با نيات و اغراض مختلف ، دانسته و ندانسته در تقابل با شما قرار گيرند و آسيبهاى جبران ناپذيرى به شركت مخابرات وارد شود .

این تشکل در پایان جمله ای می نویسد که بسیاری از افراد و دلسوزان مخابرات , اینک به آن اعتقاد پیدا کرده اند:

…. ديگر نقاب قانونگرايى نيز فاقد كاركرد لازم خواهد بود .

تصویر این نامه را در زیر می بینید:

838880cookie-checkنامه شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات به مدیرعامل:بیم آن می رود ما را به تقابل با خود بکشانید!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.