مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تجربه ای از اپلای – که باید اصلاح شود.

[box]مخابرات ما- این تجربه ای است از اپلای که برای ما ارسال شده است.[/box]

 

مخابرات ما – apply  , اپلای یا هر نام دیگری بر آن بگذارید یکی از مطالبات نسل حاضر و دنیای پیشرفته است.

برای اینکه شاهد بیاوریم می توانید در مطالب گذشته ما جستجو کنید.حداقل خواسته ما , گرفتن برنامه از مدیران و مسئولان بوده است. در خانه پر آن, اپلای و دادن درخواست برای مشاغل در این سایت مطرح شده است.

سرح این خواسته ها, چیزی نبوده که فقط مخابرات ما به آن فکر کند بلکه مخابرات ما , نتیجه و برآیند تفکرات جامعه را منتقل میکند.

بنابراین اپلای یکی از مطالبات جامعه مخابراتی بوده است و هرگز از این خواسته نباید کوتاه بیاید.

نکته بعدی اینکه هر امری در ابتدا هزاران مشکل دارد ولی هرگز طرح مشکلات , نه به معنای حذف آن , بلکه به معنای رفع مشکلات آن است.

حالا این مطلب را بخوانید که تجربه یکی از همکاران است.

[box]

سلام بزرگوار

جهت اطلاع خدمتتان عرض کنم که همانطور که احتمالا در جریان هستید برای مصاحبه رییس اداره …  دعوت شدم مصاحبه خوبی بود سوالات عمومی همان سوال های استعداد ها بود و با همان تیم مصاحبه سوالهای تخصصی هم خیلی ساده و سر راست بود و در پایان مصاحبه تلویحا ابراز رضایت شد

با این وجود همیشه احتمال اینکه نفرات قویتر وجود داشته باشند رو در نظر داشتم در نهایت شخص منتخب جوانی با تجربه سه چهار ساله انتخاب شد.

.

احساس اولیه ای که داشتم این بود که احتمالا نبوغ خاص یا عملکرد شاخصی داشته اند در بررسی های که انجام شد متوجه شدم ایشون از بدو استخدام در دفتر مدیران ارشد مشغول به خدمت بوده اند.

.
نکته جالب اینکه مدیر …  انتخاب شده  انصراف داد.

.

البته این احتمال هم وجود داره که این جوان شاید شایسته باشه ولی ابهام هایی که به علت عدم بازخورد وجود داره باعث بی انگیزه شدن کارکنان شده ضمنا طبق گفته فرد منتخب ایشون از اعضا مخزن هم نبودن .

.
بنده بدون هیچ ادعایی حاضر بودم و هستم در جایگاه کارشناس زیر مجموعه ایشان کار کنم به شرطی که شایستگی ایشون از طریقی روشن بشه . هفته اینده برای کارشناسی همون اداره دعوت دارم علی رغم برنامه ریزی که برای انجام تز دکتری داشتم برای رفتن به تهران مردد شدم
[/box]

 

براساس این متن متوجه شده اید که این همکار ما  دانشجوی دکتری و یکی از منتخبان مخزن استعداد است.

 

840800cookie-checkتجربه ای از اپلای – که باید اصلاح شود.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.