مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اصفهان بگوید- آیا این تجربه در اپلای این استان درست است؟

[box type=”info”]مخابرات ما – آیا اصفهان پاسخی به این مطالبه خواهد داد؟[/box]

 

مخابرات ما – این بحث در باره اپلای در استان اصفهان مطرح شده است.

حالا یک گام به جلو برمیداریم.می خواهیم صح سنجی کنیم اطلاعاتی که در مورد اپلای مطرح میشود لذا از استان اصفهان می خواهیم توضیحی بر این متن داشته باشند.

[box type=”tip”]وضعيت اپلاي در اصفهان…

۱۳۹۶/۰۹/۰۲ در ۸:۵۰ ب٫ظ

 

آیا دل شما و ما خوش است به این اپلای؟
در اصفهان چند ماهه که پست اداره مخابرات در سیستم اپلای قرار گرفته و طبق سیستم اپلای افرادی متقاضی جانشینی شدند ولی می گویند بخاطر اینکه مدیر منطقه قصد دارند که یکی از همکلاسی های دوران دانشگاه خود را مدیر کنند و فرد مذکور نمره خوبی نگرفته و مصاحبه اش هم خوب نشده است و گیر کرده اند که چه کنند و شنیده ها حاکی است که در حال رایزنی برای دور زدن اپلای هستند.
مدیر فروش اصفهان به تهران منتقل شده و با وجود انجام فرایند اپلای مدتهاست تکلیف این پست روشن نیست. و با سرپرستی مدیریت می شود. و شایع کرده اند که انتصاب مدیر در این پست به بعد از اضافه کردن یک پست مدیریتی جدید دیگر موکول شده است. بعضی افراد می گویند مدیر منطقه با انتصاب فرد منتخب موافق نیست. و نام برخی از افراد در شرکت مخابرات ایران که پشت قضیه هستند نام برده می شود.
مثل آب خوردن و بدون انجام هر گونه اپلای در هفته گذشته یکی از مدیران شبکه را عزل نمودند و فرد دیگری را جایگزین و حکم قطعی زدند و بقدری اینکار سریع اتفاق افتاد که هنوز کسی دلیل اصلی را متوجه نشده است. شایع شده است که پیگیری اقای سرائیان در خصوص معضل پائین بودن درآمد ADSL در اصفهان باعث اختلاف بین معاونین شده است و مدیر منطقه سعی دارد با شروع تغییراتی اساسی معضل بوجود امده را پاسخگویی کند .[/box]

ظرایفی هست که اگر شفافیت رعایت شود به پاسخ می رسد.

840820cookie-checkاصفهان بگوید- آیا این تجربه در اپلای این استان درست است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.