شما نوشته اید- کد تایید برای پرداخت قبوض ناراضی کرده مردم را.
[box]مخابرات ما- نحوه پرداخت قبوض برای این دوست ما مشکلاتی ایجاد کرده است.البته او حرف بسیاری از مردم را منتقل کرده است.[/box]
مخابرات ما- استفاده از تکنولوژی کارها را در همه جای دنیا ساده تر میکند در کشور ما سخت تر. نویسنده این متن بشدت از تجمیع پرداخت قبوض و فرسال و دریافت کد تایید قبل از پرداخت قبض بشدت ناراضی است.
[box]پیرمرد …
۱۳۹۶/۰۹/۱۲ در ۳:۱۱ ب٫ظ
شما نوشته اید – دوستان مدیر عامل که اخیرا مدیر شده اند بخوانند!
با سلام خسته نباشید
این مسائل رو ولش کنید برید ببینید چی خاکی دارند تو سر مخابرات میریزند این ادمها……
تمام موضوع برمیگرده به پرداخت قبوض تلفن خطی …مشگلی که ما با ان روبرو شده ایم ….بنده دارای چندین خط تلفن هستم که همه رو از طریق اینترنت پرداخت میکنم ولی از وقتی که همه پرداختها از مرکز تهران کنترل میشه ما به مشگل خورده ایم و برای گرفتن شناسه ها باید یک کدی از هر تلفن که با زنگ خوردن اتوماتیک نظیر کد شناسایی تلگرام ارسال میشه…. حالا شما تصور بفرمایید که در محل کار هستین و بخواهید پرداختی منزل رو از محل کار بدهید که شدنی نیست چون کد رو باید از منزل از طریق همان خط دریافت نمایید!!!!!! واگر بخواهید پرداخت نمایید حتما” باید از طریق سامانه ۲۰۰۰ انچام شود که نیازی به کد نداره و…..که این نوعی تجاوز به حق مشترک هستش که مردم رو مجبور به پرداخت از طریق ۲۰۰۰ میکنند …خواهشمند است به طریقی به مسئولین اعلام نمایید نسبت به رفع مشگل گرفتن شناسه های پرداخت از طریق سامانه اقدام لازم صورت گیرد این مشگل حتی از طریق مراجعه به ادراه مخابرات هم رفع شدنی نبوده و کسی هم نمیدونه چکار باید کرد…..
[/box]
نظرات بسته شده است.