مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید – سهم ما و سهم دیگران از صندوق 6 درصد! هیچ در مقابل ساخت و ساز مدرن!

[box]مخابرات ما – بارها در همین سایت از مدیران بساز و بفروش نوشته ایم.از مدیران صاحبان شرکتهای چند گانه.اما این پولها از کجا آمده است؟[/box]

 

مخابرات ما (نادری 80) – با اجازه شما و سردبیر گرامی, این چند جمله را می خواهم با همه استعدادم و دردهایم بنویسم. وقتی به وضعیت فعلی نگاه میکینم پول گروهی را -با عرض پوزش بسیار – هار کرده است بطوریکه دست انداخته اند به اخلاقیات جامعه! اما این پولها در جامعه کوچک کارگری و کارمندی , بعد از خصوصی سازی , از کجا آمده است؟

درد  ما نظارت های شل و وارفته , پس از خصوصی سازی است! مدیرانی که بدلیل نبود نظارت دولتی قدیمی, هر چه خواستند با ما و سیستم کردند!حالا باز همین آدم ها می خواهند سیستم را اصلاح کنند و مخابرات را نجات دهند؟!

به هر جایی, هر استانی نگاه می کنیم قدرت در دست کسانی است که دیگر امیدی به اصلاحشان نیست.

صندوق های 6 درصد, استفاده از این پولها و نپرداختن حق کارکنان , فقط گوشه ای از این دردهای بی درمان ماست.

 

[box]

همکاررسمی

اتفاقا بسیار کار خوبی است در اکثر استان ها موجودی صندوق های ۶ درصد توسط مدیران عامل در قبل در جاهای دیگر هزینه شده و این مقاومت در استان ها بدلیل نبود پول در صندوق هاست . که مشخص میکند کدام مدیر بیلان های شفاف میداده و کدام مدیر از کیسه کارکنان هزینه میکرده است. در استان هایی کل پول هزینه شده و هیچ پولی در صندوق ها وجود ندارد و عملا هیچ بهره ای هم در طی سالیان گذشته به دنبال ان کارکنان از پول خود نبرده اند. این دو بام و هوا اینکه صندوق ها در استان ها تحت سیطره مدیران باشد موجب رانت شده است و بساطش بایستی جمع اوری شود. بار ها ذکر شده انچه عملا اتفاق افتاده مصداق بارز خیانت در امانت است . در اموزش و پرورش یک معلم در طی خدمت خود سه برابر موجودی روز خود را وام با کارمزد یک درصد میگیرد . نیاز به مدارک داشتید بفرمایید تقدیم می کنم اما شخص خود من با موجودی ۲۲۰۰۰۰۰۰۰ ریال در صندوق که قبلا عرض شد اصلا عملا پولی در صندوق نیست هنوز نتوانسته ام وام در خور موجودی خودم را با سی سال سابقه کار بگیرم. در هر زمان میبایست من سه برابر موجودی وام میگرفتم ولی کل وام دریافتی در این سی سال سر مجموع شده ۱۵۰۰۰۰۰۰ ان هم بصورت خرد خرد که مجموعش را بیان کردم و انها هم کامل برگشت داده شده است. و الان هم حدود ۸ سال است هیچ وامی دیگر پرداخت نشده است . این ظلم مضاعف و خیانت در امانت کارکنان را چه کسی پاسخگوست؟!!!
بهره ای این پول چه میشود؟از مزایای این پول گروهی مدیر استانی بهره برده اند و بس
یک مدیر با یک مدرک یکسان و سابقه یکسان چگونه است که ثروتش شده افسانه ای و برج ساز و من نوعی با سی سال سابقه و مدرک مهندسی یکسان در پایان سی سال سابقه خدمتم هنوز اقساط خانه مسکونیم نزد بانک مسکن را تمام نکرده ام و یک زندگی حلال وار و متوسط دارم اما گروهی مدیراستانی درامدشان میلیاردی شده است؟
چرا باید اینقدر خود را به بیراهه بزنیم و دم ببندیم . تازه اقایان نو کیسه ان هم اقناعشان نکرده و با پول کارکنان برای خود امتیاز نزد بانک ها کسب می کنند.
اجحاف در پرداخت مقوله دیگریست در ۱۰ ال ۱۵ سال پیش از محل صندوق اقایان وام ۲۰ میلیونی برای خودشان و اطرافیان وام تصویب میکردند و در بهترین محلات شهر برای خود خانه و ملک می خریدند و درست همان زمان برای کارکنان عادی وام ۵۰۰ هزار تومانی و ۱ میلیون تومانی تصویب میکردند. شعار هم نیست یک بازرس خبره می تواند تمامی حساب ها و کتاب ها ی صندوق را در استان ها بیرون بکشد.

[/box]

848000cookie-checkشما نوشته اید – سهم ما و سهم دیگران از صندوق 6 درصد! هیچ در مقابل ساخت و ساز مدرن!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.