مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

برندسازی یا برند سوزی, پاسخ به یک شبهه توسط رئیس اداره برند روابط عمومی مخابرات ایران.

[box]مخابرات ما – آنچه می خوانید پاسخی است به یک شبهه. چرا باید برند آشنای اول را حذف می کردیم؟ آیا حذف ارتباطات ثابت به معنای حذف برند مورد نیاز ما بوده است؟[/box]

 

مخابرات ما – با ایجاد شرکت ارتباطات ثابت , برندی ساخته شد با نام آشنای اول. هم سیلاب با همراه اول. این برند جدا از نام ارتباطات ثابت راه خود را می رفت تا اینکه پس از ادغام شرکتهای استانی در مخابرات ایران و حذف شرکتی با نام ارتباطات ثابت, این برند را نیز حذف کردند.

این دو کاملا جدا از یکدیگر حرکت میکردند  و بنظر نمی رسید نیازی به حذف ان باشد.

اما گروهی از منتقدین از ایجاد برند آشنای اول اشکالات فراوانی گرفته اند و هزینه های جا انداختن این برند را اصراف دانسته اند.

اما امروز در سایت مخابرات ما مهمانی داریم که خود بر اساس نوع فعالیتش ,  مسئول برند سازی اشنای اول و نشر و توسعه برند بوده است در دفاع از حرکت خودش برای ساخت این برند و در نکوهش از حذف این برند پس از حذف ارتباطات ثابت مطلبی نوشته و برایمان ارسال کرده است.

برادر خوبم, محمد خجسته نیا بعنوان یک کارشناس خبره در کارش , نظرات خوبی دارد اما طبیعی است که همه حرفهای ما باید در بوته نقد قرار گیرد تا در فردا و فرداها به نتایج بهتری برسیم.

از محمد خجسته نیا بابت اعتمادش و ابراز نظرش تشکر میکنیم و شما را دعوت می کنیم به خواندن نظرات مسئول برندسازی آشنای اول برای شرکت ارتباطات ثابت.

 

[box]

برند سازی و برند سوزی

اخیرا پیرو مکاتبه جناب مهندس بیدخام مدیر کل روابط عمومی مخابرات ایران در خصوص حذف برند اشنای اول موجی از انتقادات درباره هزینه های صرف شده برای شرکت ارتباطات ثابت و برند اشنای اول در کانال های تلگرامی کارکنان به راه افتاده است.از انجا که اینجانب در ان دوره مسئول برند سازی اشنای اول و نشر و توسعه برند بودم به چند نکته باید اشاره کنم:

  • ۱- هر چند که بخشی از انتقادات همکاران در این باره صحیح است اما برند اشنای اول اگر مورد بی مهری برخی مدیران قرار نمیگرفت میتوانست بر روی سرویس تلفن ثابت ماندگار بماند.
  • ۲- اینجانب بارها برای حفظ این برند با مدیران مختلف صحبت کردم که هیچ گاه نتیجه نگرفتم هر چند باور داشته و دارم که انحلال شرکت ارتباطات ثابت میتوانست ارتباطی با حذف برند اشنای اول نداشته باشد.
  • ۳- مهندس پور رنجبر عضو هیات مدیره شرکت نیز که از حامیان این برند بودند در گفت و گویی گفته اند این برند قرار بود ابتدا برای حوزه تجاری تلفن ثابت به کار گرفته شود و نه شرکت ارتباطات ثابت .و ایشان از ابتدا با تشکیل شرکت ثابت موافق نبوده اند .
  • هنوز هم با همه این توضیحات و استدلال ها حداقل برای اینجانب دلیل و تعمد در حذف برند اشنای اول مشخص نیست .طبیعتا حفظ این برند میتوانست علاوه بر حفظ یک سرمایه دستگاهی پاسخ این روزهای انتقادات هم باشد

محمد خجسته نیا

[/box]

از او تشکر میکنیم و منتظر نظرات شما دوستان و خوانندگان مخابرات ما می مانیم.

[box]

خجسته نیا کیست؟

محمد خجسته نیا  در سال 1390  طی حکمی از سوی دکتر زارعیان مدیرکل روابط عمومی و امور بین‌الملل شرکت مخابرات  به سمت معاون روابط عمومی این شرکت منصوب شد.

او پیش از آن مدیرکل روابط عمومی شرکت مخابرات استان تهران بوده و دارای کارشناسی ارشد ارتباطات است. عضویت در هیئت مدیره انجمن متخصصان روابط عمومی، رییس اداره هماهنگی روابط عمومی های کشور در وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی و دبیر سیاسی روزنامه قدس از دیگر سوابق اوست.

آخرین سمت محمد خجسته نیا، رئیس اداره برند در روابط عمومی مخابرات ایران بوده است.[/box]

 

848490cookie-checkبرندسازی یا برند سوزی, پاسخ به یک شبهه توسط رئیس اداره برند روابط عمومی مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.