مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک نفس عمیق می کشیم و خبر های تغییر مدیر عامل در مخابرات را می نویسیم!

مخابرات ما – اجازه بدهید یک نفس عمیق بکشیم و تمام وقایع روز گذشته را کنار هم بگذاریم و آخرین خبرهای مخابرات را بنویسیم.

امیدوارم بتوانیم طوری بنویسیم که هیچکس ضرر نکند, یا خدای نکرده به خطر نیفتد ….!

تمام کامنتهایی که در زیر این خبرها:

خبر اول ………. خبر دوم .……… خبر سوم

نوشته شده است در زمان خودش دقیقا درست بوده و می توانید آنها را بعنوان خبر بخوانید.از صبح تا شب این خبرها در فضای مخابرات کشور پیچیده بود. اما مثل تابلوی بورس, لحظه به لحظه خبرها بالا می رفت, عمری پیدا می کرد و سپس تمام میشد تا اینکه همه چیز به فردا رسید.جلسه هیئت مدیره. قرار شده است فردا با تشکیل جلسه هیئت مدیره تصمیماتی گرفته شود.

بالاخره پس از چند ماه که جلسات هیئت مدیره با 4 نفر تشکیل می شد , در جلسه فردا عضو پنجم هیئت مدیره یعنی مهندس خضردوست هم حضور پیدا می کند.

حالا شما به من بگویید و در حل این معما به ما کمک کنید, آن همه شتاب در جابجایی مدیر عامل , حالا این همه گنگی و تردید در تعیین جانشین!یکی نیست بگوید اگر جانشین آماده نداشتید چرا اینقدر شتاب زده عمل کردید؟!

.

با اینکه تا امروز هیچ خبری از اعتماد مبین نشنیده ایم شاید در جلسه فردای هیئت مدیره چیزی از نمایندگان آنان ببینیم. اما با توجه به ترکیب هیئت مدیره و حضور  افرادی که مورد نظر وزیر بوده اند براحتی نمی توان گفت این هیئت به کدام سو متمایل است؟

آن هم در زمانی که در آخرین ساعات اداری روز گذشته گفته شد همه بحث های قبلی به کنار, باید به تصمیمات جدیدی برسند.

کلمه به کلمه این خبر را حداقل سه چهار بار خوانده ایم.حداقل سه بار از صدر تا ذیل خبر را دوباره نوشته ام! باور کنید فقط می خواهیم صاف و ساده خبرهای معمولی را بدون موضع گیری به خوانندگانمان برسانیم.همین!

 

[box]پی نوشت : ما سعی میکنیم  کامنتهای شما  را بسرعت تایید و منتشر کنیم.کامنتهای شما بسیار موثق تر از هر خبر دیگری است! همه شان هم درست بوده است.[/box]

 

 

 

849130cookie-checkیک نفس عمیق می کشیم و خبر های تغییر مدیر عامل در مخابرات را می نویسیم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.