مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

در کرمان چه گذشت؟ /حسابرسی صندوق شش درصد کرمان.

[box]مخابرات ما- در جلسه حسابرسان در کرمان چه گذشت؟[/box]

مخابرات ما –  گزارشگر مخابرات ما از کرمان می گوید در پی اعتراضات گسترده همکاران کرمانی , پخش اخبار توسط سایت مخابرات ما  و پیگیری نماینده کارکنان ,گروهی حسابرس از طرف هیئت مدیره و دو حوزه دیگر روز یکشنبه در کرمان حاضر شدند.

روز اول به سوال و جواب از متصدی آن زمان صندوق شش درصد گذشت.
روز دوشنبه کارکنان تقاضای دیدار حضوری با حسابرس ها را برای روز سه شنبه ارائه می دهند.این تقاضا پذیرفته می شود.
صبح سه شنبه حدود پنجاه نفر از همکاران توسعه مهندسی به ساختمان اصلی شرکت می روند.ابتدا به هرکدام یک فرم جداگانه داده می شود.آنان فرم را پر می کنند و نزدیک به یک ساعت در بیرون از اتاق منتظر می مانند تا شرایط گفتگو فراهم گردد.

یکی از کارکنان به ما می گوید:
وقتی دوباره بر گشتیم تا ببینیم چرا برای گفتگو با ما  نمی آیند حرفشان عوض شده بود.به ما گفتند باید فرم های اعتراض خود را به بازرسی خودتان بدهید. کار شما ارتباطی به ما ندارد و ما برای کار دیگری آمده ایم.

این همکار میگوید : همه گفتگوهای ما حالت عادی داشت درست مثل این تصویر.

این گفتگوی منطقی به کجا رسیده است؟

مشغول صحبت با پر سن و سالترین آنها در راهرو بودیم که یکی از آنها که کم بسیار کم سن و سال تر نسبت به ایشان بود در اتاق را باز کرد و با شدت   از ایشان خواست که به اتاق خودشان برگردد و ادامه صحبت را متوقف کرد. به همه برخورد.این بنوعی بی حرمتی بود.
همکاران هم که بابت بد قولی آقایان امینی و سرائیان ناراحت بودند(چون قرار بود دو نفر حسابرس خبره خارج از مخابرات بفرستند،نه همکاران مخابراتی را) به  داخل اتاق رفتند  و فقط با آنان حرف زدند.همین.

همکار ما می گوید : ما فقط صحبت کردیم.یکی از حسابرس ها کاغذها و فرم های روی میز را پرت کرد و همکاران را از اتاق بیرون کرد.همه اش همین بود و هیچ اتفاق دیگری نیفتاد.

بدون هیچ توضیحی بقیه ماجرا از زبان همکاران می خوانیم:

 متاسفانه این چند وقت شایعات زیادی به گوش همکاران می رسید شایعاتی که نشان میداد متهمان و برخی کسانی که وام های کلان از صندوق گرفته اند بدنبال حمایت از یکدیگر هستند تا قضیه را تمام کنند.این خبرها همه را عصبی کرده بود .ضمن اینکه قرار بود حسابرس از خارج شرکت بیاید ولی همکاران را فرستادند.

البته برخی رفتارهای مدیران مالی و جلسات آنان با حسابرس ها هم به ما میرسید.

ولی خبرهای رسیده می گوید کار به برخورد فیزیکی رسیده است و کارکنان به حسابرس ها درگیر شده اند.باز هم میگویند کارکنان کامپیوترها را شکسته اند.

یکی از کارکنان می گوید اصلا این حرفها صحت ندارد.ما جز حرف زدن کاری نکرده ایم.

بنظر می رسد این کارکنان که اقدام به ضبط گفتگوها کرده اند, مدارک دیگری هم برای اثبات حرفهایشان داشته باشند که در اختیار سردبیر سایت مخابرات ما قرار داده اند.

 

850760cookie-checkدر کرمان چه گذشت؟ /حسابرسی صندوق شش درصد کرمان.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.