مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تهرانی ها, خارج از منزل؛ زلزله تهران همه را آشفته کرد.

[box]مخابرات ما – زلزله 5.2 ریشتری تهران را لرزاند.لذا مردم به بیرون از خانه ها رفتند.[/box]

 

مخابرات ما – زلزله ای که در آخرین دقایق 29 آذر رخ داد تهران البزر را لرزاند.این زلزله 5.2 ریشتری باعث شد همه مردم تهران و البرز به بیرون از خانه ها بیایند و مسیرهای ترددی به بیرون شهرترافیک شدیدی داشته  باشد.

ساعت ۲۳:۲۷  چهارشنبه شب تهران با زلزله ای نسبتا شدید لرزید. این زلزله دراستانهای البرز و قم همچنین در بخش هایی از قزوین و استان مرکزی نیز احساس شد.

مرکز لرزه نگاری کشور مرکز این زلزله را  مرز استانهای تهران و البرز  – حوالی ملارد(تهران) و قدرت آن را ۵.۲ ریشتر اعلام کرده است. این زمین لرزه در عمق ۷ کیلومتری زمین رخ داد.
رییس سازمان مدیریت بحران شکور اعلام کرد بر اساس گزارش‌های اولیه در مقاطعی از جاده چالوس ریزش کوه گزارش شده است.
وی گفت: پس از وقوع  زمین لزره  در مزر استان های البرز و تهران اظها ر کرد: در حال حاضر تیم‌های ارزیاب در  محل هستند  و گزارشی به ما ارائه نشده است
وی با بیان اینکه گسل فعال در این زلزله گسل اشتهارد به مشکین دشت بوده گفت این زلزله ربطی به گسل تهران نداشته ولی ساکنان البرز و غرب تهران هوشیاری خود را حفظ  کرده و البته آرامش داشته باشند.

.

بعد از زلزله ساعت 23 و 27 دقیقه روز چهارشنبه 2 پس لرزه کمتر از 3.5 به ثبت رسیده است. این زلزله در 3 کیلومتری ملارد و 7 کیلومتری مشکین دشت رخ داداه است.

مردم که از لرزه های بعدی نگران هستند به بیرون از خانه رفته اند تا از خظر دور باشند.مسئولان ستادهای مربوطه نیز به مردم توصیه کرده اند ضمن خونسردی  در مناطق امن بخوابند. از مردم خواسته شده است اگر می نوانند در حیاط منزل یا پیاده روی خانه هایشان ساعاتی بمانند.

خبرهای رسیده مردم را مطمئن نمی کند که زلزله اصلی بوده و پس لرزه ها کمترند یا اینکه این پس لرزه بوده و لرزه های اصلی در راه باشد.لذا فقط به حفظ آرامش دعوت می کنند مردم را.

افراد خبره به مردم توصیه کرده اند جداقل چند ساعتی و یا اگر می توانند تا صبح در بیرون ا زخانه بمانند.اینطوری بسیار بهتر وامن تر است.

 

851320cookie-checkتهرانی ها, خارج از منزل؛ زلزله تهران همه را آشفته کرد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.