مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

وزیر ارتباطات, دلخوری را از دل مردم کرمان در آورد!

[box]مخابرات ما – وزیر اربتاطات به کرمان رفت.[/box]

 

مخابرات ما – پس از آنکه استاندار کرمان نماینده مخابرات را بدلیل اشکالات ارتباطی پس از زلزله از جلسه بیرون کرد هم کرمانی ها دلخور بودند هم استاندار, هم مخابراتی ها!

اما پس از این حادثه خبر آمد که وزیر ارتباطات اصلا جواب تلفن استاندار کرمان را هم نداده است.این اتفاقات برای آنانکه بدنبال آرامش در کشور هستند چندان دلنشین نبود.هر چند که در ظاهر بعید بود چنین حرکتهای نامناسبی از جانب سیاستمداران دیده شود.

اما دیروز چهارشنبه وزیر ارتباطات در کرمان بود.او پس از بازدید ار مناطق مختلف کرمان با اطلاعات خوبی به جلسه رفت.کاری که دیگران قبلا نکرده بودند.

در این جلسه وزیر ارتباطات از مردم کرمان عذرخواهی کرد و قول داد شش ماهه مشکلات ارتباطی را حل کند.ضمن اینکه ابتدا وجود اشکالات را پذیرفت.چیزی که دیگران از آن طفره می رفتند.

استانداری کرمان در گزارشی می نویسد:

وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات گفت: به عنوان مسئول ارتباطات کشور اگر در حوزه ارتباطات بحران برای مردم کرمان مشکلی ایجاد شده است از مردم عذرخواهی می کنم.
 محمدجواد آذری جهرمی در شورای اداری استان کرمان افزود: متوسط پوشش جاده ای در کشور 85 درصد و در استان کرمان 70 درصد است و این امر نشان می دهد که پوشش جاده ای نیاز به توجه ویژه ای دارد.
وی با تاکید بر اینکه ارتباطات روستایی از دیگر معضلات استان کرمان است، ادامه داد: برخی از روستاها تلفن ثابت مناسب، فاکس، سرویس های ارزش افزوده روی خط تلفن و نسل دوم را ندارند و این امر باعث شده به صوت بارزی شکاف دیجیتال و عدم تبادل منطقه ای دیده شود.
آذری جهرمی به بخشی از خدمات دولت در استان کرمان طی چهار سال گذشته اشاره و اظهار کرد: در این مدت، ظرفیت اتصال استان کرمان به شبکه دیتای کشور 17 برابر شده  و شاخص های ارتباطات هفت رتبه رشد کرده است.
وی افزود: از مجموع 71 شهر استان کرمان، 69 شهر به شبکه تری جی و 35 شهر به شبکه فورجی متصل شده و تلاش می شود تا پایان امسال تمامی شهرها به شبکه های تری جی و فورجی متصل  شوند.
وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات با تاکید بر اینکه ظرفیت اتصال دیتای استان کرمان و ارتباطات پهن باند استان 13.7 برابر شده است، گفت: در عرصه ارتباطات در استان کرمان، سرمایه گذاری و ظرفیت سازی شده است و نیاز به برنامه و تلاش بیشتر وجود دارد.
851390cookie-checkوزیر ارتباطات, دلخوری را از دل مردم کرمان در آورد!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.