مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

انتخاب مدیر عامل مخابرات؛ در خانه تصمیم!

[box]مخابرات ما- فردا دکتر سرائیان در سمت معاونت وزارت ارتباطات کار خود را آغاز میکند در حالیکه هنوز ماعتماد مبین خابرات سامان ندارد.[/box]

 

مخابرات ما – دکتر سرائیان مدیر عامل پیشین شرکت مخابرات ایران فردا در وزارت ارتباطات بعنوان معاون وزیر معرفی می شود. در حالی که هنوز مدیر عامل جدید در مخابرات معرفی نشده است.

همانطور که شما نیز می دانید وزیر اربتاطات روی کاندیدای خوش اصرار دارد و اعتماد مبین روی دو کزینه دیگر فکر میکند.این دو دیدگاه تاکنون به هم نزدیک نشده اند.در حالی که اگر طبق میثاق نامه قبلی بخواهند رفتار کنند باید اعتماد مبین مدیر عامل را منصوب کند.

اما در صحنه انتخاب , در حالیکه یکی گزینه های اعتماد مبین می رفت تا قطعی شود , یکی از افراد صاحب نفوذ , بازیگران دیگری را بعنوان تصمیم گیرنده وارد بازی کرده است تا روی انتخاب مدیر عامل تاثیر بگذارد. این دخالتها احتمالا  با نگاهی به کرسی های خالی آینده مخابرات انجام میشود. یعنی بدنیال تیم مدیریتی همگام با خود می گردند.

از آنجا که شما براحتی اسامی ار حدس میزنید اجازه بدهید بدلیل حساسیت امر از کسی نام نبریم. اما با توجه به خبرهای قبلی همه چیز برای خواننده قدیمی ما روشن است.

لازن بذکر است که بدلیل عدم انتخاب مدیر عامل, برگزاری مجمع فوق العاده شرکت مخابرات یک هفته به تاخیر افتاد.

852360cookie-checkانتخاب مدیر عامل مخابرات؛ در خانه تصمیم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.