مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

گفتگویی بی پرده, با سکاندار توسعه نیروی انسانی بزرگترین شرکت ارتباطاتی در خاور میانه.

[box]مخابرات ما – امروز فرصتی دست داد تا بتوانیم ساعتی با مهندس دیانی گفتگو کنیم.[/box]

مخابرات ما (سردبیر) – وقتی او را در قاب نگاهت جا میدهی تلاش میکنی با شنیده هایت تناسبی برقرار کنی. اما او هیچ شباهتی به داستانهایش ندارد.

آن آدم خشک و بیروح پشت عکس ها یک مرتبه تبدیل می شود به آدمی نکته سنج و خوش گفتگو, که به شما مجالی می دهد فراتر از گفتگوهای معمولی , یکی یکی لایه های ذهنیش را باز کنی و جلو بروی! از هیچ سوالی طفره نمی رود هر چند که گاهی عصبانی می شود.

او برای همه چیز نکته ای از دانش ارائه می کند. تمام تلاش من این است که او را از دانسته هایش جدا کنم و به تجربه های امروزش پیوند دهم.به امروزش در مخابرات!

بارها و بارها این اتفاق افتاد.

گاهی سوالاتی پی در پی پرسیدم تا تعادلش را به هم بزنم! گاهی نیز خواستم عصبانیش کنم! … اما او همان است که بود!

مهندس دیانی!

با شخصیتی ثابت و شکل گرفته که دانش و تجربه اش آخرین لایه قابل نفوذ اوست! بهمین دلیل به سختی می توانی از او حرفی بشنوی که دوست ندارد!

به هر حال گفتگویی خواندنی  است!

همینجا بگویم که در این گفتگو بدنبال سوالاتی در مورد بازنشستگی و مشکلات معمول ما کارکنان نباشید. این سوالات را قبلا از او پرسیده ایم و پاسخش را گرفته ایم که نزد ما موجود است. البته جدای از مصاحبه منتشرش می کنیم.

در گفتگوی با او گاهی احساس می کنی با مردمان سخت کوش اسکاندیناوی حرف میزنی. اما درست در همان لحظه چنان لبریز از حسی لطیف می شود که باورش سخت است.

او عاشق خانواده است. این ویژگی بزرگ مردی است که بنظر می رسد باید برای تناسب اندامش کمی وزن کم کند!

[box]در اولین فرصت, گفتگوی بی پرده ما را با مهندس دیانی , معاونت توسعه نیروی انسانی شرکت مخابرات ایران را در مخابرات ما می خوانید![/box]

855410cookie-checkگفتگویی بی پرده, با سکاندار توسعه نیروی انسانی بزرگترین شرکت ارتباطاتی در خاور میانه.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.