مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سردبیر سلام می کند- دو سه روزی از هم جدا می افتیم!

مخابرات ما (سردبیر) – دوستان خوبم سلام, برادران گرامی و خواهران خوبم سلام, پسران و دختران سرزمین من سلام؛ سلام میکنم با آرزوی سلامتی و سعادت شما…. این آرروی من آنقدر مصداق دارد که اینک بنظر نمی رسد به شاهد نیازی باشد.

عزیزان!

به حسب ضرورت, مثل همه شما, تن به سفری چند روزه داده ام.چند روزی در خدمت شما نخواهم بود.لذا بخش خبرهای اختصاصی مخابرات ما (بدلیل حساسیت این ایام) منتشر نخواهد شد.اما بخش (رسانه های دیگر) همچون گذشته با لطف همکاران من در سایت – دبیر بخش رسانه ها-  ادامه پیدا میکند.

کامنتهای شما -توسط مدیر گروههای مخابرات ما – تایید خواهد شد.توضیحی هم داشته باشد ایشان خواهد نوشت اما انتظار نداشته باشید که او به اندازه سردبیر خوش اخلاق باشد!

از صبح دوشنبه تا ظهر جمعه,سردبیر نخواهید داشت اما:

  • دلم میخواهد هر یک از شما, درست یک سردبیر باشید.نسبت به هر چیزی در فضای سایت و گروههای مخابرات ما حساس باشید و اجازه ندهید افرادی که کمتر حساسیت دارند یا زود عصبانی می شوند فضای سایت و گروهها را ملتهب کنند.
  • واقعیت این است که این روزها نگران فضای گروههای مخابرات ما هستم. فعلا که دولت تلگرام را بسته اما چنانچه باز بود خواهش میکنم همان سیاست قبلی را ادامه بدهید.ما جمعی برای اخبار و پیگیری های صنفی هستیم. یعنی بیش از این قدرت پیگیری مطالبات را نداریم.
  • سردبیر شما , عمری را به سیاست گذرانده است.شاید بقدر سن برخی از دختران و پسران امروز مخابرات, سیاست زده بوده است.ممکن است هر یک از ما صاحب ایده هایی باشیم اما جای طرح آن در سایت و گروههای مخابرات ما نیست.هر جای دیگری ممکن است باشد , اما مخابرات ما نیست.
  • دلم میخواست امروز انتخابهای مدیران مخابرات پایان یابد تا با خیال راحت به سفر بروم اما انگار نمی شود.انگار می خواهند برای همه جای مخابرات و سیار و … یک جا تصمیم بگیرند … خب بگیرند … شاید اگر ما و مخابرات ما نباشد راحت تر به تصمیم برسند!

من همه شما را بخدا می سپارم و لپتاپ , تبلت و هر وسیله ارتباطی را کنار میگذارم..فقط یک گوشی ساده می برم. اما شما  برای هر کاری می توانید به مسئول آن انتقال بدهید.

برای کامنتها به مدیر تمامی گروههای ما, و مدیر گروه مخابرات ما- رسمی , در بخش رسانه های دیگر نیز برای دبیرش کامنت بگذارید.هر دوی اینها کامنتها را بدقت می خوانند و پاسخ می دهند.

برایمان دعا کنید, به سلامت برویم و به سلامت برگردیم!

دلم برایتان تنگ می شود اما بنظر می رسد این جدایی چند روزه برای هر دو طرف خوب باشد , تا شاید بهتر قدر همدیگر را بدانیم. تا شاید گروهی بدانند این فقط مخابرات ما نیست که نسبت به دیگران وظیفه دارد, بلکه دیگران هم در قبالش وظایفی دارند … وظایفی که از یاد رفته است !

دوست شما

سردبیر شما

دیماه 1396

 

 

856340cookie-checkسردبیر سلام می کند- دو سه روزی از هم جدا می افتیم!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.