مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران در لرستان

[box] مخابرات ما- معاون شرکت مخابرات ایران از سرمایه گذاری ۶۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرت در استان لرستان خبر داد.[/box]

مخابرات ما (محمد – مهر) – علی کارگزار صبح پنج شنبه در جلسه شورای اداری استان لرستان در سخنانی با بیان اینکه شرکت مخابرات ایران ۶۰ میلیارد سرمایه گذاری در استان لرستان می کند اظهار داشت: شرکت مخابرات ایران بنا به وظایف خود یک شبکه گسترده تلفن ثابت، همراه و … را ساپورت می کند و تا کنون نیز خدمات خوبی در استان ارائه شده است.

وی با بیان اینکه نیم میلیون مشترک تلفن ثابت در استان لرستان وجود دارد گفت: از دو هزار و ۸۰۰ روستای استان دو هزار و ۵۳۸ روستا دارای ارتباط مخابراتی هستند.

معاون شرکت مخابرات ایران گفت: همچنین ۶۰ هزار پورت اینترت پرسرعت توسط مخابرات در استان لرستان به مشترکان واگذار شده است.

کارگزار با بیان اینکه در دهه فجر اینترنت پرسرعت هزار و ۲۰۰ روستا را افتتاح کردیم گفت: همچنین اتصال چهار هزار روستا به اینترنت پرسرعت در دستور کار قرار گرفت.

وی با تاکید بر اینکه قبل از دولت تدبیر هیچ روستایی اینترنت نداشت و در واقع کاهش شکاف دیجیتالی بین نقاط محروم و برخوردار وجود داشت گفت: تا کنون بیش از هزار و ۹۰۰ کیلومتر فیبر نوری در استان لرستان اجرا شده است.

معاون شرکت مخابرات ایران با اشاره به اجرای ۱۰۹ پروژه دیتا در لرستان از ابتدای امسال عنوان کرد: همچنین بیش از ۱۲۱ میلیارد تومان در بخش «آی سی تی» لرستان سرمایه گذاری صورت گرفته است.

کارگزار بیان داشت: در مجموع طی سال آینده بیش از هزار و ۲۰۰ میلیارد تومان توسط شرکت مخابرات ایران سرمایه گذاری صورت می گیرد که از این میزان بیش از ۶۰ میلیارد تومان در لرستان صورت می گیرد.

***

857700cookie-checkسرمایه‌گذاری ۶۰ میلیارد تومانی شرکت مخابرات ایران در لرستان

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.