مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بارش شدید برف هیچ خللی در عملکرد ایستگاه مخابراتی قطری شاهرود ایجاد نکرد

[box] مخابرات ما – معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال شرق گفت: علیرغم کولاک و بارش شدید برف در ارتفاعات شاهرود، ایستگاه مخابراتی قطری منطقه شمال شرق که در این ارتفاعات مستقر است، بدون هیچ خللی همچنان در حال کار هست.[/box]

مخابرات ما (محمد – فارس سمنان) – حسین مطواعی حسین مطواعی اظهار کرد: بر اثر بارش شدید اولین برف زمستانی امسال در ارتفاعات کوه قطری شاهرود که تا 70 سانتی‌متر هم می‌رسد، فنس‌ها و دکل‌های ایستگاه مخابراتی این منطقه به دیوارهایی از جنس برف تبدیل‌شده است.

 وی افزود: جاده دسترسی به ایستگاه مخابراتی قطری، پوشیده از برف و مسدود شده بود که با همت نیروهای ترابری و مخابرات منطقه شمال شرق بازگشایی شد.

معاون شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت شمال شرق ادامه داد: این ایستگاه مخابراتی، یکی از 24 ایستگاه مخابراتی منطقه شمال شرق است که در ارتفاع 2300 متری از سطح دریا واقع است.

وی تصریح کرد: هرساله در فصل زمستان و همچنین اوایل بهار و اواخر پاییز مسیر دسترسی به این ایستگاه مخابراتی به دلیل کوهستانی بودن و شرایط خاص جغرافیایی و بارش شدید برف و بوران، مسدود و دسترسی به آن تنها از طریق تجهیزات و خودروهای برف پیمای منطقه امکان‌پذیر می‌شود.

مطواعی اضافه کرد: همچنین ممکن است برق شبکه سراسری ایستگاه مخابراتی به دلیل اشکال در مسیر شبکه هوایی آن به مدت طولانی قطع شود، ولی خوشبختانه این ایستگاه همچنان در شرایطی ایمن و بدون وقفه به کار خود ادامه می‌دهد که نقش نیروهای مخابرات، فنی، ترابری و حراست منطقه شمال شرق در این مهم بسیار مشهود است.

شایان‌ذکر است: این ایستگاه مخابراتی در مسیر لینک سراسری رادیویی تهران، شاهرود،  گرگان قرار دارد که در تأمین ارتباط مخابراتی موردنیاز عملیات مراکز انتقال نفت و تأسیسات واقع در استان گلستان (منطقه شمال) اهمیت بسزایی دارد.

***

859790cookie-checkبارش شدید برف هیچ خللی در عملکرد ایستگاه مخابراتی قطری شاهرود ایجاد نکرد

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.