مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

خروج 6 هزار تلفن قاچاق از شبکه مخابرات

[box]مخابرات ما – رئيس اتحاديه دستگاه هاي مخابراتي و گوشي تلفن همراه از پايان فرصت يكماهه و خروج 6 هزار دستگاه تلفن همراه قاچاق از شبكه مخابرات خبر داد.[/box]

مخابرات م (محمد – شبکه خبر) – مهدي محبي در گفتگوي تلفني با خبرگزاري صداوسيما با اشاره به اينكه اين رقم هر روز افرايش  خواهد يافت افزود: 700 عدد از اين تعداد گوشي تا كنون از كشور خارج شده  كه به احتمال زياد صاحبان آن  ميهمان بوده است.

وي با بيان اينكه تلفن هاي از دسترس خارج شده دوباره به شبكه متصل نخواهد شد گفت: اگر شخصي يك عدد گوشي تلفن همراه خود را بدون اطلاع به گمرك، وارد كشور كرده باشد با مراجعه به فرودگاه ورودي و ارائه پاسورت و پرداخت عوارض گمركي مجوز اتصال گوشي را به شبكه مخابرات دريافت مي كند.

محبي در خصوص گوشي هايي كه با تعداد زياد به كشور وارده شده است افزود: وارد كننده اين گوشي ها بايد همه اين دستگاه ها را از كشور خارج كرده و مجدد از مبادي رسمي وارد كند كه  پس از پرداخت عوارض گمركي اين گوشي ها  نيز وارد شبكه مخابرات خواهد شد.
رئيس اتحاديه دستگاه هاي مخابراتي و گوشي تلفن همراه با اشاره به اينكه همه گوشي هاي خريداري شده از تاريخ 96/09/14 تحت طرح ريجستري قرار خواهد  گرفت ادامه داد: اگر اين گوشي ها قاچاق باشد پس از يك ماه از سرويس دهي خارج خواهد شد.
وي با بيان اينكه صاحبان واحدهاي صنفي عرضه كننده گوشي هايي كه از شبكه خارج شده اند موظف به بازپس گيري دستگاه  و پرداخت هزينه ويا ارائه يك دستگاه مشابه به مشتري هستند گفت: مصرف كنندگان در صورت ممانعت فروشندگان براي بازپس گيري تلفن همراه مي توانند به سازمان صنعت، معدن و تجارت و يا اتحاديه مراجعه كرده و شكايت خود را مطرح كنند.
***
860010cookie-checkخروج 6 هزار تلفن قاچاق از شبکه مخابرات

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.