مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

نظرسنجی دوم- مشکلات موجود در مخابرات چیست؟ مهمترینش کدام است؟

[box]مخابرات ما- این دومین نظرسنجی مشروح است که برای اطلاع مدیر عامل جدید برگزار میکنیم.[/box]

 

مخابرات ما- برای کمک به مدیر عامل جدید مخابرات ایران  و افزایش اطلاعاتش این نظرسنجی را مطرح کرده ایم.

نظرسنجی دوم- مشکلات موجود در مخابرات چیست؟ مهمترینش کدام است؟

سه نکته را مد نظر قرار دهید:

الف- لطفا خلاصه بنویسید!خیلی خلاصه.مثلا بجای داستان نویسی اینطور ذکر کنید: سایت مخابرات ما را ببندید! همین!

ب-  فقط سه روز فرست دارید.تا ظهر جمعه!

قول می دهم این بار هم خودم تمامی نوشته های شما را  جمغ بندی کرده و به مدیر عامل جدید برسانم! از شما هم خواهش میکنم در این نظرسنجی شرکت کنید تا بسیار پر بار باشد.

 

860290cookie-checkنظرسنجی دوم- مشکلات موجود در مخابرات چیست؟ مهمترینش کدام است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
32 نظرات
  1. راستگو می گوید

    به نظر شما در مورد داوطلبین مدیریت در مخابرات نباید نظر سنجی از کارکنان شرکت منطقه مورد نظر انجام شود . یک مدیر خوب هم که انتخاب می شود اطرافیان افرادی که فقط خود را می بینند شروع به حاشیه سازی و بد نام کردن مدیر میکنند ، ولی متاسفانه مرجعی در مخابرات ایران وجود ندارد که به بررسی این موارد بپردازد و تجزیه تحلیل نماید تا حق کسی ضایع نشود .برادران حراست و بازرسی می بایست توسط مدیر عامل شرکت مخابرات ایران انتخاب شوند . برای نمونه عرض کنم هزینه هایی برای سیاسیون استان توسط مدیر منطقه انجام میگرفته که نمی دانم اعمال حساب مالی آنها چگونه انجام شده و چه کسی مسئول این پرداختهاست . لطفا بطور محسوس ونامحسوس بررسی نمایید و پیگیر

  2. محمد می گوید

    با سلام
    نظام فکری و سیاستهای مخابرات به نظر من دور از اعتقادات مذهبی است و بوی از مسلمانی نبرده در اسلام اصراف حرام است ولی مخابرات حجم ترافیک adsl را می فروشد و در پایان ماه آنچه مصرف نشده است را هیچ می کند و باز حجم دیگری را می فروشد و مردم را به سوی مصرف بیشتر غیر ضرور سوق می دهد . گذشته از آن با ادعای واگذاری حجم بالای ترافیک و قیمت کم مردم را مشتاق به مصرف می کند در صورتیکه سرعت آنقدر پایین است که حتی یک صدم ترافیک واگذار شده را هم نمیتوان استفاده کرد . و در پاسخ به این مشکل اعلام میدارند سرعتهای بالا خریداری کنید که این یعنی بیشتر از حد نیاز خود بخرید و اصراف کنید . خواهشا ادعای مسلمانی نکنید . من زمانی از یک سرکت خصوصی ترافیک می گرفتم و هر زمان تمام می شد مجددا با توجه به نیازم حجم خریداری می کردم و از سوختن پایان ماه هم خبری نبود ولی مخابرات پایان هر ماه آنچه فروخته را می سوزاند و مردم را مجبور به خرید بعدی می کند و مهم تر از آن اینترنت را در انحصار خود گرفته است و کسی که نمی خواهد از همراه اول اشتراک بگیرد مشکل خط و … دارد و نمیتواند بجز مخابرات از شرکت دیگری اشتراک بگیرد . اینها همش حرام است و گناه .

    1. سردبیر - مخابرات ما می گوید

      محمد!
      دوست خوبم!
      ناراحت نمیشی بهت بگم بهتره یک وجب قوانین سازمان تنظیم بخونی؟
      ناراحت نمیشی اگه بهت بگم قوانین جاری رو که سازمان تنظیم به زور سمبه به مخابرات تحمیل کرده یه بار بخونی؟
      هیچ میدونی چه ضرری به مخابرات خورده با این قیمت ها؟
      اینترنت داخلی و خارجی رو کی گذاشته؟
      مخابرات یک اپراتوره مثل همراه مثل شاتل.
      باور کنید دست شاتل و بقیه اپراتورها خیلی بازتر از مخابراته

    2. عبدالرحمن می گوید

      بجای پرداختن به جزئیات اینچنینی چرا نمیرید سر اصل مطلب که کل مخابرات را از دست نیروئی نظامی دربیارید تا به بخش خصوصی واقعی واگذار شود ؟ بخدا مشکل اصلی همینه نه شفافیتی هست نه کسی میتواند انتقاد کند و نتیجه هم بگیرد کاملا” انحصاری است و رانتی وباندی وصد البته شرکت بمرور نابود خواهد شد!

  3. رسمی می گوید

    مدیران به خود آیند و به عصاره نظرات همکاران عمل کنند.

نظرات بسته شده است.