مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شنیده ها و خبرهای صبح شنبه- آخر هفته در مخابرات چه گذشت.

[box]مخابرات ما- برای ما سخت است خبر را از شنیده ها جدا کنیم و در دو مطلب جداگانه تقدیم کنیم! اما در طول خبر کاملا توضیح داده ایم. [/box]

 

مخابرات ما- در دو روز آخر هفته گذشته قرار بود همه چیز در مخابرات ایران تمام شود ولی نشد!

 

  • مخابرات ما و خبرهایش

ابتدا احکام نفرات هیئت مدیره  مخابرات ایران صادر شد.قرار بود صبح 5 شنبه اولین جلسه هیئت مدیره تشکیل شود تا حکم مدیر عامل نیز قطعی شود.

اما چون دکتر صفری در مسافرت خارج از کشور  و بی خیر از تشکیل جلسه بوده است, جلسه رسمی برگزار نشد.البته این شایعه در سطح شرکت به گوش می رسید که این جلسه تشکیل شده است اما واقعیت ندارد.

بنابراین حکم ریاست دکتر صفری بر هیئت مدیره مخابرات و مدیر عاملی مهندس صدری صادر نشد. یعنی اصولا صورت جلسه ای نوشته نشد که چیزی تصویب شود.

 

  • در حوالی ارتباطات سیار

آماده هستید به محدوده حکومت ارتباطات سیار یا همان همراه اول برویم؟!

قطعا جلسه هیئت مدیره سیار بعد از مخابرات ایران تشکیل خواهد شد بنابراین تا مخابرات ایران به سامان نرسد سیار سامان نمی گیرد.

اما یک خبر جالب, صبح شنبه به گوش رسید.

آماده هستید بخوانید؟

پس از مدتها کش و قوس, بحث و گفتگو و انتخاب مهندس فرنگ بعنوان مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار, اینک این خبر بگوش می رسد که  مخالفان بالاخره توانسته اند حکم فرنگ را روی هوا نگه دارند.

یعنی حکم فرنگ قرار است صادر نشود.نفر جایگزین؟

از اخوان بهابادی بعنوان جانشین نام برده می شود.

احساس میکنم, هنوز این خبر اثر خودش را روی شما نگذاشته است! نه؟!

پس اجازه بدهید به شما بگویم که اخوان بهابادی از اردوی توسعه اعتماد مبین , عضو هیئت مدیره سیار جدید است. یعنی این تغییر قطعا تغییرات دیگری را بدنبال خواهد داشت و دولت به آسانی از آن نخواهد گذشت.

 

861610cookie-checkشنیده ها و خبرهای صبح شنبه- آخر هفته در مخابرات چه گذشت.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.