مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مستقیم آنلاین, تودیع و معارفه مدیران مخابرات در سالن همایشهای صدا و سیما.

مخابرات ما- ارتباط ما با سالن همایش های صدا و سیما وصل شده و همکاران سایت به محل مراسم رسیده اند. لذا گزارش را آغاز می‌کنیم.

[box]حکایت ما, حکایت غریبی است! سرعت اینترنت همراه در سالن همایشهای صدا و سیما اجازه ارسال یک پیام ساده را در تلگرام نمی دهد تا چه برسد به ارسال عکس صدا و فیلم.[/box]

09:50 – در ابتدای مراسم دکتر صفری صحبت کرد. صدای ضبط شده مراسم را برایتان در طول جلسه میگذاریم.

09:51- مهندس صدوقی مدیر عامل سابق شرکت ارتباطات سیار در حال سخنرانی است.

 

09:59 – صحبت صدوقی تمام شد. تمام افراد بر پا ایستادند و مهندس صدوقی را مدت زیادی تشویق کردند. مجری برنامه می گوید: چقدر خوب است که فردی پس از 12 سال اینقدر عزت داشته باشد که تا ان اندازه مورد تشویق قرار گیرد.

مهندس صدوقی گزارشی از وضعیت سیار در طی دوره مدیریت 12 ساله اش ارائه کرد.

10:02- بقائی رئیس هیئت مدیره همراه اول نفر بعدی است که صحبت می کند.

ابتدا از سهامداران عمده شرکت بابت اعتمادشان تشکر کرد. از مهندس صدوقی نیز تشکر کرد بخاطر عملکرد مناسبش در سیار.

 

10:10 – بقائی میگوید از خصوصیات مهم صدوقی توجه به منابع انسانی و نگهداشت و توسعه منابع انسانی است.

( سردبیر: او راست می گوید. البته دیگران می گویند بخاطر داشتن امکانات مالی خوب است! اما ما دیگرانی را دیده ایم که در زمان امکانات مالی, کمتر به نیرو رسیده اند. بنابراین صدوقی را بعنوان مدیری متکی به نیروی انسانی ثبت میکنیم.)

 

10:12- بقائی: در مجموعه مخابرات ایران باید به این نکات توجه داشت:

۱- تغییرات شدید در صنعت.
۲- مهمترین سرمایه در مخابرات نیروی انسانی است و باید به پیشواز ایده های جدید اشنا به صنعت رفت.
 بقائی توصیه ای هم به مدیر عامل جدید جدید دارد: تعامل با fmc و  توجه به نیروی انسانی.
10:17 – اینک کلیپی در حال پخش است که فعالیتهای دکتر سرائیان را نشان می دهد.
اطمینان دارم کلیپ زیبایی است! اما فقط زیباست! ولی باید دید چقدر مبتنی بر واقعیات امروز مخابرات است.
10:19- در کلیپ اشاره می شود که در کمتر از 20 ماه دکتر سرائیان هم به نیروی انسانی رسیده است, هم توسعه مخابرات را انجام داده, ضمن اینکه یکپارچگی را نیز در تمام کارهایش رعایت نموده است!
تمام پروژه هایی که مانند تانوما افتتاح کرده است آورده اند! بنظر می رسد این کلیپ تبلیغاتی است و شاید برای یک میتینگ انتخاباتی مناسب تر باشد تا جایی که صدها مدیر آشنا به مشکلات بر روی صندلی ها ناظر این کلیپ هستند.
کاش نمایندگان تشکل ها نیز در این جلسه حضور داشتند!
10:23- گفته می شود دکتر سرائیان معاون وزیر ارتباطات, در جلسه ای حضور داشته که وجودش الزامی بوده است. ایشان خود را به جلسه خواهند رساند.
10:27 – دکتر سرائیان به جلسه رسید.او می گوید:
– ما ابتدا نیت مان کار برای رضای خدا بوده است.تصمیمات ما به لطف خدا دانه به دانه انجام شد.
– مورد بعدی همدلی و عزم مناسب در سهامداران عمده بود. مدیریت همدل و هم سو هماهنگ در بدنه مجموعه که باور کرد می توان کار انجام داد.
– این دو عامل در شرکت می تواند عامل موفقیت باشد امیدواریم به همین شکل ادامه پیدا کند.
– تشکر ویژه از مدیران, اعضای هیئت مدیره و سهامداران عمده صحبت بعدی بود.
         – وی از صدوقی تشکر کرد بابت تمامی تلاشهایش و به مدیران تازه وارد تبریک گفت.
 سرائیان به دو نکته اشاره کرد که مربوط به نسبت های آماری فعالیت او در مخابرات است. او می گوید امروز فقط دو استان زیانده داریم. در حالیکه قبلا اکثرا زیانده بوده اند.
در ادامه دکتر سرائیان یکی از پاورپوینتهایی که در گذشته برای استانها نمایش می داد را با همان شکل برای حاضرین توضیح داد. بحث اقتصاد ایران, اقتصاد آی تی, درآمدهای وابسته به این مباحث و ….
به ما اجازه بدهید از این بخش بگذریم …
دکتر سرائیان از همه طلب حلالیت کرد.
10:42- مدیرعامل جدید مخابرات, مهندس صدری سخنران بعدی بود. مجری مراسم یک به یک سمت های قبلی ایشان را شمرد.
10:44- صدری پای تریبون آمد و شروع کرد:
سلام کرد به خانواده مخابرات. خدا را شکر کرد که این فرصت به او داده شده تا در خدمت خانواده مخابرات باشد.
گفت: “بعد از ظهر درخدمت مدیران خودمان خواهیم بود و با هم صحبت خواهیم کرد.”
سپس اولویت هایش را برشمرد.
وی عنوان کرد: “اولویت یک ما نیروی انسانی است. بحث رفاهیات، امکانات و کارهایی که در شان پرسنل است.به جوانان باید میدان داد به بزرگترها باید تکریم کرد و از تجربه استفاده کرد.
اولویت بعدی توسعه مبتنی بر کیفیت است. اکثر گروه های حاضر مشتری مخابرات هستند.
کار مهم ما بحث مشتری مداری است. بحث ره نگاشت را هم ادامه می دهیم و هر جا لازم شد تغییراتی می دهیم.”
صدری می گوید: “تعامل مهمترین بخش کارماست. وزیر ارتباطات هم به آن اشاره کرده است. می خواهیم به نحو مناسب از شرکتهای دیگر استفاده کنیم، این در حوزه سرویس است.
همچنین در بحث اقتصاد مقاومتی به تولید می پردازیم. ممکن است کیفیت هم کمی پایین باشد ولی در آینده بهتر خواهد شد از تولیدکنندگان خواهش می کنیم وارد شوند.
و نیز تشکر ویژه از سهامدارن به این خاطر که ما را امین خودشان دانستند. امیدوارم امانت دار خوبی باشیم. امیدواریم مثل سرائیان و صدوقی گزارش خوبی بدهیم.
تشکر ویژه ای از دکتر جهرمی میکنم که اگر اعتماد او نبود نمی توانستیم اینجا باشیم.
تشکر بعدی از هیئت مدیره است.”
ایشان ادعای شاگردی دکتر صفری را کرده و درخواست نمودند به او کمک کنند.
مهندس صدری: “کار باید تیمی باشد. واقعیت این است که مدیر عامل یا هیئت مدیره به تنهایی نمی تواند کاری بکند باید با خرد جمعی و همکاری بتوانیم به جایی برسیم. ما همه خانواده مخابرات هستیم. و از دکتر نوربخش بخاطر حضور در این مراسم تشکر می کنم.”
دکتر فیروزآبادی نیز در مراسم حاضر است.
گوینده مراسم منتظر است مهندس فرهنگ مدیر عامل شرکت ارتباطات سیار برای سخنرانی وارد شود. ظاهرا پاور پوینت ایشان در حال آماده شدن است. احتمالا بقدر دکتر سرائیان در ارائه پاور حرفه ای نیستند!
10:58 – مهندس فرهنگ پای تریبون آمد.
او به همه خیر مقدم گفت.
فرهنگ: “امیدوارم لایق این اعتماد باشم. از مهندس صدوقی تشکر می کنم. اما من بعنوان یکی از همکاران ایشان که افتخار کار در خدمت ایشان را داشتم از او تشکر کنم.
ما می دانیم صد هزار سایت یعنی چه؟ توسعه بازار و رشد دیتا یعنی چه! اینها کار ما را در همراه سخت تر می کند. کار ایشان ستودنی است. او تا 12 شب پیگیری امور را می کرد!”
مدیر عامل جدید میگوید: “آنچه بنیاد نهاده اند ادامه می دهیم. همراه اول پیشرو است در تمام شاخص ها. امیدواریم شرکتها و بخش های خصوصی و دولتی بتوانند از این ظرفیت ها استفاده کنند. در توسعه صدا و مکالمه وضعیت مطلوبی داریم باید در بخش دیتا فعالیت کنیم. داریم پلتفرم هایمان را برای ارائه سرویس تکمیل می کنیم.
اتفاق دیگری که درهمراه اول می افتد استفاده از ظرفیت های دیجیتال است. استفاده از توان شرکای تجاری ما هم کمک خواهد کرد که به هدف برسیم.
محبوب ترین شرکت ایرانی خواهیم بود می خواهیم محبوبترین برند ایرانی هم باشیم این نمی شود مگر اینکه نیروی انسانی و مدیران کمک کنند.”
11:10 – سخنرانی مهندس فرهنگ تمام شد.
تعدادی از نمایندگان مجلس از جمله سبحانی  در مراسم حضور دارند.
11:10 – دکتر فیروز آبادی نفر بعدی است که صحبت می کند.
او گفت: “مدیران قبلی مخابرات و همراه اول از ذخایر کشور هستند. جایی بروند که تجربه دارند و قدر این تجربه را بدانند.”
او دکتر قنبری سرائیان و صدوقی را ذخایر کشور دانست.
او سپس به مدیران جدید و سابقه دوستی اشاره کرد و برایشان آرزوی توفیق کرد.
او از محاسن دکتر صفری گفت: “وقتی دکتر صفری به مخابرات آمد من دانشجو بودم. در زمینه خرید کشتی ها نفتکش وقتی در چین بودند از ایشان کمک گرفتیم.”
او به جمع (مدیران بزرگترین شرکتهای مخابراتی کشور) اشاره کرد و گفت: “ما بنوعی به عدم توازن رسیده ایم. این دو شرکت بزرگ می توانند آن را حل کنند. مثلا در آی سی تی واردات-صادرات ما یک شصتم است باید اصلاح شود.”
 او گفت: “با وجود این همه متخصص آی تی و فعالیتهای مرتبط در فضای پیام رسان از شبکه های اجتماعی دیگران استفاده می کنیم.”
از نگاه او, یکی از پلتفرمهای مهم, شبکه های اجتماعی هستند. او می گوید در حال حاضر تعداد سیستم های عامل به دو تا محدود شده اند که آمریکایی هستند. اندروید و IOS اینها باعث می شوند مافقط لوله کش فعالیتهای آنها باشیم. کار پایپ را بخوبی انجام داده ایم ولی کافی نیست در شورای عالی فضای مجازی کمک خواهیم کرد.”

11:25- نماینده ما می گوید حجم انبوهی از هدایا روی سن موجود است که برای مهندس صدوقی و دکتر سرائیان آورده اند. تمام این هدایا بعدا برایشان ارسال خواهد شد لذا فعلا به یک لوح بسنده می کنیم. در ادامه برنامه تمامی مدیران جدید احکام خود را دریافت کردند.

ضمنا دکتر فیروزآبادی, نمایندگان مجلس و افراد زیادی از مدیران و شخصیت های برجسته در مراسم اهدای حکم و اهدای لوح تقدیر روی سن آمدند. این اتفاق و این حضور, در طی این سالها هرگز در مخابرات نیفتاده بود. این اتفاق را به فال نیک می‌گیریم و امیدواریم همه آقایان در میدان کمک به مخابرات نیز حضوری فعال داشته باشند.

پس از اهدای احکام, لوح تقدیر مدیران قبلی نیز اهدا شد. این اهدا از دکتر قنبری شروع شد و تا آخرین نفر ادامه یافت.

862740cookie-checkمستقیم آنلاین, تودیع و معارفه مدیران مخابرات در سالن همایشهای صدا و سیما.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.