مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- برای آنان که حلالیت می خواهند!

[box]مخابرات ما- تازه داشتیم دردهایمان را فراموش می کردیم که این تودیع از راه رسید![/box]

مخابرات ما (سردبیر) – این را شما نوشته اید! اما من با همه وجود حس میکنم حرف او را! و حرف صدها نفری که در مرز بازنشستگی بوده اند! کسانی که بازنشسته شده اند! کسانی که نشسته اند و پاداش گرفتن کارکنان ارتباطات سیار را تماشا کردند! و …

من چه می گویم! خودتان بخوانید.

خوب است که دکتر سرائیان هم بخواند:

[box]

کارگربازنشسته

 

سردبیر جان سلام،

من بازنشسته مخابرات وسهامدار ذره ای مخابرات و همراه اول از عملکرد مدیران ومسئولین مخابرات ایران وسیار بشدت ناراضی هستم .

نهایت بی انصافی وبی عدالتی را به چشم دیدم وسکوت نمایندگان مجلس و همه انهائی که “شایعت وبایعت وتابعت علی ظلمه..” را. منتظر عدالت الهی هستم .

صدوقی در حق همکاران سیار نیکی نمود! اما چه فرقی بین من شاغل در هسته مرکزی مالی مخابرات ایران بود با کسی که در دور افتاده ترین بخش این شرکت فعالیت نموده است!؟ هرچه تبعیض دیدیم در مخابرات ایران بیشتر به بی کفایتی مسئولین ایمان اوردیم.

.

نهایت ظلم در زمان سرائیان به وقوع پیوست ! ایشان طلب حلالیت نمود! هزار بار ودر هزار نماز شکایت از ایشان به خداوند عرضه نموده ام.

چندین ایمیل برای ایشان فرستاده ام .

.

به به وچه چه وکف وسوت و هورا ودست وتقدیر وسکه ولوح هیچ کدام گره از ایشان در روز جزا باز نخواهد نمود. من هم اسیر گناهان خویش هستم اما در رکاب ایشان وبرنامه ره نگاشت خالصانه مشارکت نمودم اما عدالتی در مدیریتش ندیدم. ونهایت ظلم ایشان عدم تعلق پاداش تشویقی یک میلیاردریالی بود که به خاطر اندیشه های ایشان مشمول آن نشدم .

.

خدایا اگر حقی از من بر ذمه ایشان است از ایشان بستان واگر هیچ حقی نیست با رحمت خویش به ایشان نظر کن!

[/box]

دلم گرفته است!

دیگر چیزی نمی توان گفت.

 

863290cookie-checkشما نوشته اید- برای آنان که حلالیت می خواهند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5
15 نظرات
  1. اکبر می گوید

    پاداش تشویقی این همکارعزیزوزجرکشیده ۳۰ساله وهمکاران ۹۸ راهم تمیدولابلای بازنشستگان ۹۸ بدین حلال بشه وحلالیت زیادبشه چون ۹۸ هم بدزنشسته زیادداریموتشویقی راتمدیدومال شمازجرکشیده راهم بدن جای دوزینمیره ازماگفتن

نظرات بسته شده است.