مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اولویت‌های “مجید صدری” مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟

[box] مخابرات ما – “اولویت اصلی بنده بهبود معیشت پرسنل زحمت کش شرکت مخابرات ایران، ارتقاى کیفیت خدمات به مردم عزیز، جلب رضایت سهامداران محترم و اجراى منویات مقام معظم رهبرى و دولت محترم تدبیر و امید در راستاى اهداف اقتصاد مقاومتى می باشد”.[/box]

مخابرات ما (محمد – سیتنا) –  مهندس سید مجید صدری، در اولین پست اینستاگرامی اش در جایگاه مدیرعامل شرکت مخابرات ایران نوشت:

امام کاظم (ع) می فرمایند: همانا مهر قبولی اعمال شما، برآوردن نیازهای برادرانتان و نیکی کردن به آنان در حد توانتان است و الا هیچ عملی از شما پذیرفته نمی شود.
این بار خداوند به بنده توفیق عنایت کرد تا در جایگاه مدیریت عامل شرکت مخابرات ایران بتوانم در جهت خدمت به مردم و اعتلای کشورم گام بردارم. امیدوارم بتوانم پاسخگوی خون شهدا و کسانی که برای این مرز و بوم جان خود را فدا کردند، باشم. اولویت اصلی بنده بهبود معیشت پرسنل زحمت کش شرکت مخابرات ایران، ارتقاى کیفیت خدمات به مردم عزیز، جلب رضایت سهامداران محترم و اجراى منویات مقام معظم رهبرى و دولت محترم تدبیر و امید در راستاى اهداف اقتصاد مقاومتى می باشد. بی شک دعای خیرتان و پیشنهاداتتان به من برای پیمودن این مسیر کمک خواهد کرد.

***

863580cookie-checkاولویت‌های “مجید صدری” مدیرعامل جدید شرکت مخابرات ایران چیست؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5
27 نظرات
  1. محمد می گوید

    اقای صدری فرموده است که فرزندان شاهد وایثاگران که در مخابرات به صورت قراردای وپیمانی کار مکنند رسمی دائم می شوند

  2. ناشناس می گوید

    اقای صدری فرموده است که فرزندان شاهد وایثاگران که در مخابرات به صورت قراردای وپیمانی کار مکنند رسمی دائم می شوند

  3. ناشناس می گوید

    آیا فرزندان شاهد وایثاگران که در مخابرات به صورت قرادادی وپیمانی کار می کنند رسمی دائم می شوند

نظرات بسته شده است.