مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

لطفا تکرار کنید! حقوق تمامی پرسنل رسمی و بخش عمده شرکتی های خدمات اول واریز شد.

[box]مخابرات ما – از دیروز شنیده بودیم که قرار است تا ساعت یازده امروز 5شنبه حقوق ها واریز شود… این اتفاق افتاد.[/box]

 

مخابرات ما- از روز گذشته شنیده بودیم مدیر عامل به همه دستور اکید داده است که به هر شکلی باید تا ساعت یازده امروز 5شنبه حقوق تمامی پرسنل مخابرات واریز گردد.

تا حدود ده و نیم حقوق نیروهای رسمی واریز شد که خبرهایش را همکاران در گروه تلگرامی مخابرات ما-رسمی اعلام میکردند.

اما واریز حقوق نیروهای شرکتی بسیار مهمتر بود.چرا که اگر آن بخش انجام نمیشد جو سنگینی بر کارکنان شرکتی حاکم میشد.ما بشدت پیگیر این خبر بودیم تا ببینیم وضعیت این بخش از دوستان جه می شود.

تا اینکه همین الان از شرکت خدمات اول خبر رسید حقوق 80 درصد از نیروهای این شرکت به حساب آنان واریز شده است.آن تعدادی هم کا مانده اند, فقط بدلیل عدم ارسال کارکرد ماهانه است وگرنه پول حقوق در حساب خدمات اول است.این افراد نیز حداکثر تا ظهر شنبه حقوق خود را خواهند گرفت.

استانهایی که از خدمات اول روز شنبه حقوق میگیرند اینهاست: ایلام، چهارمحال و بختیاری،خراسان رضوی، خراسان شمالی، خوزستان، سمنان، لرستان، مازندران و ستاد مخابرات ایران.

به این ترتیب برای اولین بار در طول تاریخ خصوصی سازی حقوق کلیه کارکنان روز 28 ام ماه پرداخت گردید.

خبر می رسد که مهندس صدری میخواهد تاریخ واریز حقوق را به 25 ام ماه برساند.

به همه عوامل این خدمت رسانی مناسب می گوییم “خسته نباشید! لطفا تکرار شود!”

از مدیر عامل جدید شرکت مخابرات ایران, معاونت مالی و بویژه همکاران بخش مالی و کارکنان ستادی شرکت خدمات اول به نیابت از همکاران  تشکر میکنیم و امیدواریم این حرکت را باز هم تکرار کنند.

البته باید گفت دکتر سرائیان نیز با دستور پرداخت منظم حقوق تا سوم هر ماه برای نیروهای رسمی و شرکتی , آن هم در زمانی که پرداخت حقوق به بیست و هشتم ماه بعد کشیده می شد کار بزرگی انجام داده بود که نمی خواهیم قدر کارش گم شود.

864260cookie-checkلطفا تکرار کنید! حقوق تمامی پرسنل رسمی و بخش عمده شرکتی های خدمات اول واریز شد.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.