مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

با اجرای طرح طبقه بندی، حقوق برخی افراد کم شده است!

[clear]

مخابرات ما- پس از پرداخت حقوق این ماه تعدادی از اعضای سایت در کامنت هایشان ابراز نگرانی کرده و پرسیده بودند که آیا با اجرای طرح طبقه بندی ممکن است حقوق ما هم مانند نیروهای شرکتی در مخابرات ایران کمتر شود؟

.

این سوال برایمان بسیار عجیب بود.اما وقتی تحقیق کردیم متوجه شدیم این اتفاق بطور واقعی افتاده است.

دلیل آن هم این است که تعدادی از نیروهای شرکتی در مخابرات ایران و استان تهران، در فیش هایشان عددی دارند بنام بهره وری. این بهره وری  که عددی است بین 400 تا 600 هزار تومان، کمبود حقوق آنان را جبران می کرد. اما وقتی طرح طبقه بندی اجرا شد بطور مثال حقوق آنان با گروه 12 به 1 میلیون 600 هزار تومان رسید در حالیکه قبلا یک میلیون و هشتصد هزار تومان می گرفتند. در روی فیش جدید چیزی حدود 200 هزار تومان حقوقشان کمتر شد.

حالا معاونت توسعه نیروی انسانی در مقابل شرایط ناخواسته ای قرار گرفته است. در اینکه مخابرات ایران پیش از صدور فیش باید ارقام غیرعادی را چک می کرد تردیدی نیست اما بنظر می رسد شاید بدلیل بعید بودن این احتمال، در حوزه معاونت توسعه نیروی انسانی بفکر چک کردنش نیفتادند.

حالا بنظر می رسد باید معاونت نیروی انسانی به سوالاتی پاسخ دهد که شما در زیر همین مطلب خواهید نوشت.

حداقل در طی سال جاری من چند بار دنبال پاسخ این سوال رفتم که “آیا گروهی از دوستان شرکتی هستند که با دریافت بهره وری حقوقشان نسبت به دیگران خیلی متفاوت است؟” همه مدیران در پاسخ  به سوال من گفتند: خیر!

حتی افرادی که در شرکتهای تامین نیرو بودند نیز در مواجهه با سوال من آن را نفی کردند! حالا امروز حال ما را حدس می زنید؟

بنظر من اصلا اشکالی ندارد کمبود حقوق نیروهای شرکتی به هر شکلی جبران شود حتی با دریافت بهره وری به حقوق نیروهای رسمی برسد و اگر این اتفاق بیفتد من خوشحال ترین مخابراتی خواهم بود، اما انتظار من شفافیت بود! وقتی بعد از چند سال بدانید به شما راستش را نگفته اند حال امروز مرا پیدا می کنید.

 

 

865500cookie-checkبا اجرای طرح طبقه بندی، حقوق برخی افراد کم شده است!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.