مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اولین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران برگزار می‌شود

[box] مخابرات ما -اولین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران در نمایشگاه برق قدرت، الکترونیک، کنترل و مخابرات Electronica چین – شانگ‌های برگزار می‌شود. [/box]

مخابرات ما (محمد-  خبرگزاری دانشجو) –   پاویون ملی شرکت‌های دانش بنیان با حمایت صندوق نوآوری و شکوفایی و معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری در نمایشگاه الکترونیکا چین برگزار می‌شود.

توسـعه صادرات، همکاری‌ها و تعاملات علمی، فناورانه و نوآورانه بین‌المللی شرکت‌های دانش‌بنیان از جمله اهداف حضور این شرکت‌ها در این رویداد است.
نمایشگاه Electronica-China مهمترین نمایشگاه تخصصی صنعت الکترونیک، اجزا و سیستم‌های برقی و نرم افزار و برنامه‌های مرتبط می‌باشد که هر سال در چین برپا می‌گردد و تمام شرکت‌های فعال این صنعت و تامین‌کنندگان زنجیره ارزش مربوطه در آن حاضر خواهند شد.
در سال ۲۰۱۷، بیش از ۱۲۳۰ شرکت در قالب غرفه دار به همراه بیش از ۶۸۰۰۰ بازدید کننده اختصاصی از این نمایشگاه بازدید نمودند.
در کنار این نمایشگاه و به صورت همزمان همواره نمایشگاه Productronica-China برگزار می‌گردد و همچنین به دلیل همزمانی با نمایشگاه لیزرو فتونیک چین، هم افزایی مناسبی را چه از جهت استقبال چه از جهت حضور شرکت‌ها و تکنولوژی‌های جدید به وجود می‌آورد.
بخش‌های مختلف این نمایشگاه:
• نیمه هادی‌ها
• میکروپروسسور‌ها و Embedded Systems
• نمایشگر‌ها و قطعات
• سنسور‌های میکرو و نانو
• الکترونیک و تست در خودرو
• تست و اندازه گیری
• سویئچ‌ها و اینتر کانکشن‌ها
• سیستم‌های تامین قدرت و …
در این دوره از نمایشگاه که در تاریخ ۲۳ الی ۲۵ اسفندماه سال جاری برگزار می‌گردد، فضایی حدود ۶۰ مترمربع در یکی از بهترین سالن‌ها برای پاویون ملی ایران در نظر گرفته شده است تا حدود ۶ شرکت حاضر دستاورد‌های خود را در معرض نمایش قرار دهند.
همچنین صندوق نوآوری و شکوفایی در راستای حضور گسترده‌تر شرکت‌های دانش بنیان در نمایشگاه ۷۰ درصد از هزینه غرفه و مکان شرکت‌های دانش بنیان تا سقف ۱۵۰ میلیون ریال را جهت حضور مستقل (خارج از پاویون ملی) را نیز مورد حمایت قرار می‌دهد.
شرکت‌های دانش بنیان حوزه برق قدرت، الکترونیک، کنترل و مخابرات می‌توانند درخواست خود را برای حضور در این نمایشگاه حداکثر تا تاریخ ۱۰ بهمن ماه ۱۳۹۶ به شماره تلفن ۶۶۴۲۱۶۰۵-۰۲۱ داخلی ۱۰۵ جهت بررسی اعلام کنند.
***
865600cookie-checkاولین پاویون ملی محصولات دانش‌بنیان صادراتی ایران برگزار می‌شود

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.