مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید-دلسوزی بی مورد نیروها را خراب میکند.

[box]مخابرات ما – نوشته وارده جدید در مورد وعده های زمان استخدام است.وعده هایی که از نظر نویسنده باید واقعی, درست و دقیق باشد.[/box]

 

مخابرات ما – این نوشته را باید دقیق بخوانید تا دچار سوء تفاهم نشوید. نویسنده سعی دارد از وعده های نادرست و بی موردی که در زمان استخدام به افراد داده میشود جلوگیری کند.

او معتقد است همین وعده ها همیشه کارکنان را در موضع طلب قرار می دهد لذا هرگز درست کار نمی کنند.

همین الان عرض میکنم یا این مطلب را دو برار بخوانید، یا هرگز نخوانید وگرنه ….:

[box]

مریم

شرکت در بدو ورود افراد قوانینی را دارد که فرد بایست اجرا کند و نیز شرکت در قبال فرد استخدام شده از لحاظ قانونی موظف به رعایت قوانینی است. متاسفانه چند سالی است که شرکت قوانین مربوط به نیروهای خودش اجرا نکرده و پرسنل هم بخاطر سود شرکت از خواسته بحق خودشون کوتاه آمدن و صرف جویی که افراد انجام دادن مثلا رفع مشکلات و تایم های زیاد کاری بدون اینکه درخواستی از اضافه کار و … داشته باشند داره باعث تجمع پول میشه که فردا وزیر کشور دستور بده شما که درآمدتون بالا است هرکی رسید به شرکت قرارداد مستقیم کنید و رسمی!!! ، چرا کسی به شرکت نفت و جاهای دیگه جرات نداره صحبت از استخدام پرسنل شرکتی اش کند چون میگه ندارم حق و حقوق افرادم را هم نمیتونم بپردازم. حالا بنده های خدا شرکتی ها هم بین جوانی از دست رفته و سالها امید و پرسنل رسمی هم به وعده هایی که در اول استخدام شنیدن و مقایسه خودشون با سازمان های دیگه دارن حرص میخورن. پس مدیران و روسا هر وقت خواستید فردی را بیارید وعده ندهید ۲ سال دیگه استخدام میشی و تحمل کن و هر وقت که نیرو نیاز داشتید از طریق رسانه ها اطلاع رسانی کنید تا حقی از کسی تباه نشود. تا همه در این کشور یاد بگیرند تنها سواد و زحمت شما را به موقعیت میرساند نه وقت تلف کردن و تنبلی و علافی و پرحرفی و سهمیه های الکی. تا قانونی مثل چین و ژاپن نداشته باشیم همه خودشون را برحق میدانند. عامل این همه مشکلات مدیریت الکی دلسوزانه هست.فکر میکنن بایست مثل دایی و خاله در اداره رفتار کنن.

[/box]

 

 

866530cookie-checkشما نوشته اید-دلسوزی بی مورد نیروها را خراب میکند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.