مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقای مدیر عامل! در ابتدای خصوصی سازی قراردادهای ما را کنسل کردند!

[box]مخابرات ما- حرف ساده است! در ابتدای خصوصی سازی ظلمی رفت بر کسانی که قراردادهای مستقیم با مخابرات داشته اند.قراردادشان فسخ شد.[/box]

 

مخابرات ما- این مطلب حاوی حرف بسیار ساده ای است.حرفی بسیار ساده، که زندگی بسیاری از جوانان را در مخابرات دچار مشکل کرد.

نیروهای مخابرات، قبل از خصوصی سازی یا رسمی بودند یا قراردادی از محل طرح. بدلیل اینکه مدتها استخدام ممنوع بود مخابرات نیروهایش را به این شیوه جذب می کرد.

برای اینکه با مخابرات قرارداد از محل طرح ببندید کار ساده ای نداشتید! باید چشمتان به روزنامه و اطلاعیه استخدامی می بود تا ثبت نام کنید.سپس در آزمون شرکت کنید. بعد مصاحبه بشوید و ….. در نهایت با مخابرات قرارداد مستقیم ببندید.

قبل از خصوصی سازی افرادی بوده اند که به این شکل با مخابرات قرارداد داشتند به این امید که روزی تغییر وضعیت بدهند و رسمی شوند!

پس از خصوصی سازی تغییر وضعیت دادند ولی متاسفانه شرکتی شدند!

در برخی استانها, کاسه های داغتر از آش نیروهای قراردادی را به شرکتی تبدیل کردند و به آنها گفتند از طریق شرکتها با مخابرات قرارداد ببندند.برخی از استانها هم ابن طرح را اجرا نکردند.

حالا نتیجه این شده است که افرادی …. !

چه حرفی می توان گفت؟ … در برخی از استانها, مدیران  پر تلاش و زحمتکش استانی از خودشان گذشتند.اینکه می گویم از خودشان گذشتند واقعی است.چرا که هزاران حرف مربوط و نامربوط از مدیر عامل وقت شنیدند ولی پا پس نکشیدند تا توانستند بخشی از نیروها را -بخشی از نیروها را- قراردادی کنند!

به یک نمونه از کامنتهای رسیده توجه کنید:

این فقط یک نمونه است که بعنوان مدرک، عکس کامنت را گذاشته ام. حالا بسراغ کامنت بعدی می رویم:

[box]

محسن

سردبیر عزیز بنده وحدود ۷۰ تا از همکاران شرکتی لرستان دقیقا مانند این همکارمان تا قبل از اینکه واگذاری مخابرات به بخش خصوصی انجام شود با مخابرات لرستان قرارداد داشتیم که متاسفانه مدیر عامل وقت سال ۸۷ قراردادها را لغو کرد . اما چون نمی دانستیم قرار است چه بلایی سر ما بیاورند و دلخوش بودیم که با گرفتن یک امتحان مارا نیز جذب می کنند آن موقع شکایت نکردیم . اما وضعیت ما هر روز بدتر شد و حالا این استکه می بینید، هیچ چاره ای نداریم بجز سوختن و ساختن چرا که سن ما دیگر از۴۰ عبور کرده و جایی خواهان مانیستند، ازطرفی هم نتوانسته ایم سرمایه ای به هم بزنیم و شغل دومی دست وپا کنیم. حالا چشم امیدمان بعد از خدا به مدیریت جدید و شما سردبیر محترم است تا شاید روزنه ای برای امیدواری بیشتر پیدا شود.

[/box]

حالا آیا به پاسخ سوال خودتان رسیده اید که چرا لرستانی ها -یا بهتر بگویم شرکتی های لرستانی – اینقدر از مخابرات ناراحت هستند؟ کسی تا بحال این مشکل لرستانی ها را با این مدارک با مدیران مطرح کرده است؟

حتما مطرح کرده اند! مگر می شود که نگفته باشند؟

ما کامنتهای زیادی از استانهای مخنلف داریم که به این ترتیب زندگی بر آنان سخت شده است! آن هم در این دوره ای که کار حکم کیمیا را پیدا کرده است.

امیدوارم بزودی مدیران  با ما تماس بگیرند و بگویند که برای این افراد فکر بهتری شده است.حداقل قرارداد نیروی انسانی آنان با شرایط بهتری منعقد می شود!

آیا می شود؟

 

866560cookie-checkآقای مدیر عامل! در ابتدای خصوصی سازی قراردادهای ما را کنسل کردند!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.