مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شاتل آرام آرام از راه می رسد.بدون هیچ شتابی!

[box]مخابرات ما- شرکتهای زیادی بعنوان fcp مجوز کار گرفتند اما فقط شاتل کم کم در قامت یک اپراتور ظاهر می شود.[/box]

مخابرات ما – همانطور که می دانید شرکتهای زیادی در طی دو سال گذشته مجوز fcp از وزارتخانه گرفتند اما هیچیک نتوانستند در قامت یه اپراتور جدید سرویس های ثابت و موبایل را راه بیندازد.

شرکت توسعه ارتباطات همراه شاتل (شاتل موبایل) موفق  شده است  «پروانه نوع اول اپراتور مجازی تلفن همراه» (Full MVNO) را بعنوان نسل جدید اپراتورهای تلفن همراه کشور از سوی سازمان تنظیم مقررات و ارتباطات رادیویی وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات دریافت کند.

شاتل می گوید این شرکت به عنوان اپراتور خدمات سیار گروه شرکت‌های‌ شاتل، خدمات مبتنی بر نسل‌های جدید شبکه تلفن همراه خود را در قالب سیم‌کارت‌هایی با نام تجاری «شاتل موبایل» به مشتریان خود در سراسر کشور عرضه می‌کند.

اپراتورهای مجازی نوع اول (Full MVNO) با تامین تمامی امکانات، تجهیزات فنی و هسته شبکه و با به‌کارگیری زیرساخت رادیویی شبکه‌های تلفن همراه موجود، خدمات نوآورانه و متمایزی را به مشترکین خود ارائه می‌کنند.

شاتل موبایل به‌عنوان ارائه کننده خدمات ارتباطی سیار مبتنی بر شبکه‌های تلفن همراه و خدمات اینترنت پرسرعت بی‌سیم بر پایه فناوری TD LTE گروه شرکت‌های شاتل، خدمات ارتباطی همگرای ثابت و سیار بر پایه اینترنت را به صورت یکپارچه، به مشترکین خود ارائه خواهد کرد.

شاتل می داند چگونه رضایت مشتریانش را حفظ کند. یکی از خدماتی که این اپراتور برای مشترکانش تدارک دیده و امیدوار است به واسطه آن تعداد بیشتری از مردم به استفاده از آن ترغیب شوند، سرویس انتقال دیتا است. این سرویس به شما اجازه می‌دهد باقیمانده دیتای خود را در صورت مصرف نشدن، به ماه بعدی منتقل کنید و به عنوان ترافیک رزرو، آن را پیش از بسته جدیدی که فعال کرده‌اید، مصرف کنید.

.

برای اینکه شاتل در قامت یک اپراتور ظاهر شود  گفته است  سیم‌کارت‌های شاتل موبایل را به عنوان اولین اپراتور Full MVNO ایران، به زودی با پیش‌شماره جدید 0998 وارد بازار تلفن همراه کشور می کند.

867740cookie-checkشاتل آرام آرام از راه می رسد.بدون هیچ شتابی!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.