مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مشهد، مقصد لینک های مهم ارتباطات کشور!

[box]مخابرات ما – امروز لینکهای ارتباطات وزیر و مدیران ارتباطات کشور را به مشهد آورده است.[/box]

مخابرات ما – امروز دوشنبه 727 پروژه مخابراتی استان خراسان رضوی با حضور وزیر ارتباطات و مدیر عامل شرکت مخابرات ایران افتتاح شد.این مراسم از طریق ویدئو کنفرانس و در ارتباط با بقیه نقاط کشور نیز قابل مشاهده بوده است.

نکته مهمی که محمدجواد آذری جهرمی  وزیر ارتباطات  در این جلسه به آن اشاره داشت این بود که :

همزمان با این خدمت، دولت توجه ویژه ای به مناطق کم برخوردار داشته و بر این اساس تا پایان اسفند امسال هزار و 330 پروژه نیز در مناطق روستایی خراسان رضوی به شبکه ارتباطی همراه اول، رایتل و ایرانسل دسترسی پیدا می کنند.

امروز 455 روستا در خراسان رضوی به شبکه ارتباطی همراه اول، رایتل و ایرانسل در قالب افتتاح 727 پروژه مخابراتی دسترسی یافتند. این اپراتورها تا پایان امسال به 805 روستای باقییمانده در این استان خواهند رسید و روستائیان از خدمات ارتباطی آنها بهره مند می شوند.

دکتر جهرمی اشاره کرد:

با پایش سطح امواج و زیباسازی شهر مشهد سلامت مردم را تضمین می کنیم و دیگر امواج موبایل برای شهروندان مضر نخواهد بود. در این راستا دکلهای مخابراتی هم زیبایی بصری دارند و هم فاقد زیان برای سلامتی مردم هستند.

خبر خوب وزیر ارتباطات و فناوری اطلاعات برای مشاغل نوپا این بود که:

هچنین پس از تهران تا 27 اردیبهشت سال آتی پارک فناوری در مشهد به منظور توانمندسازی شرکتهای نوپا و اشتغالزایی برای فعالان عرصه ارتباطات راه اندازی می شود. تاکنون ساختمان این پارک تحویل شده و مقدمات کار برای راه اندازی آن در دست انجام است.
کسب و کارهای نوپا می توانند با سرمایه گذاری پنج میلیارد ریال وارد این کار شده و با 50 میلیارد ریال دستاورد از پارک فناوری خارج شوند. وظیفه این پارک ارائه خدمات و تسهیلات از جنس کسب و کارهای نوپاست و می تواند شرکتهای خدماتی را تقویت کند تا نقش خوبی در اقتصاد و اشتغال داشته باشند.
به گزارش ایرنا، آذری جهرمی افزود: فروردین امسال 19 تفاهمنامه در راستای سیاست اقتصاد مقاومتی و توسعه کسب و کار با صاحبان شرکتها در خراسان رضوی امضا و منجر به اجرای 45 پروژه در زمینه ارتباطات و فناوری اطلاعات میان استانداری، دستگاههای اجرایی و بخش خصوصی شد.

 

869540cookie-checkمشهد، مقصد لینک های مهم ارتباطات کشور!

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.