مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آقای وزیر! بردن نام کارکنان رسمی و شرکتی مخابرات جزو کلمات اسمشو نبر شده است؟

مخابرات ما- پیش از آنکه دکتر آذری جهرمی بر کسوت وزارت درآید، در حوزه ارتباطات سمت های دیگری داشته اند اما مستقیما به حوزه مخابرات مربوط نمی شده است لذا انتظاری نبوده است.

اما از وقتی دکتر جهرمی بر کرسی وزارت تکیه زده، عملا شده است متولی امر مخابرات و ارتباطات در کشور! وقتی ایشان با قدرت تمام مدیر عامل شرکت مخابرات ایران را نصب می کند بنابراین نمی تواند از زیر بار مسئولیت های جانبی آن شانه خالی کند.

آقای وزیر در مناسبت های مختلف, مناسب یا نامناسب در مورد مخابرات و وضعیتش ابراز نظر کرده است. حتی در مورد نیروهای کارگزار با تمام قدرت صحبت کرده است و از مخابرات خواسته تکلیف آنان را روشن کند. البته با حق یا ناحق بودن، کاری ندارم صرفا حوزه نظر را عرض می کنم!

آقای وزیر برای استارت آپی ها نیز سنگ تمام گذاشته است.

برای مصرف کنندگان اینترنت نیز به همین شکل -در مورد مصوبه اخیر بزودی صحبت می کنیم!

تمام این ها خوب و به جاست! اما فقط یک سوال برای ما بدون جواب مانده!

آیا کارمندان از دولت رانده، کارگران امروز مخابرات، که با هزاران مشکل، آفریده این دولت و دولت های قبلی برای خصوصی سازی روبرو بوده اند، در ذهن و یاد آقای وزیر جایی دارند؟

آیا نزدیک به 60 هزار نیروی جوان و نیمه بیکار مخابراتی که به عنوان نیروی شرکتی با سیلی صورت خود را سرخ نگه داشته اند به امید روزی که شاید روزی برسد که با داشتن یک شکم سیر، دغدغه فردا را نداشته باشند، در مقام ذهن فعال، پویا و بیش فعال آقای وزیر جایی دارند؟

بنظر می رسد آقای وزیر این دو قشر را در جایی از ذهن خود به قرنطینه برده است. شاید هم به او گفته اند اینها اسمشو نبر هستند! یا شاید مارا خارجی -خارج از مخابرات و ارتباطات – حساب می کند! یا ….

هزاران دلیل برای آن در ذهن جابجا می کنم تا بدانم چرا آقای وزیر یک بار از ما و همکاران ما حرفی نزده است!

ما هیج، حداقل از کارکنان زیرساخت خودشان حرف بزنند!

ای کاش یکی به آقای وزیر می گفت که: تا بخود بیایید عمر وزارت شما تمام شده و دیگر شاید تکرار نشود! پس کاری کنید که نگاه ها از دیدن تصویرتان، ذهن ها از بیادآوردن نامتان به آرامش برسد و دعایتان کند!

 

 

869760cookie-checkآقای وزیر! بردن نام کارکنان رسمی و شرکتی مخابرات جزو کلمات اسمشو نبر شده است؟

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.