جمال ملا : تغییر رویکرد مدیران جدید مخابرات در مواجهه با کارگزاران مخابرات روستایی
[box] مخابرات ما – روز گذشته خبری را از قول جمال ملا مدیر منطقه مخابرات آذربایجان غربی در مورد کارگزاران روستایی مبنی بر اینکه ” شرکت مخابرات خود را ملزم به اجرا کردن این بخشنامهها نمیداند و مقدمات لازم را در این زمینه فراهم نمیکند” منتشر کردیم که نحوه نگرش مخابرات ایران بخصوص مهندس صدری به نیروی انسانی باعث تغییر نگرش وی شده است. [/box]
مخابرات ما (محمد – فارس ارومیه) – در چند ماه اخیر در مصاحبه با رئیس انجمن صنفی کارگزاران مخابرات روستایی آذربایجان غربی اخباری از جمله «ورود نمایندگان مجلس با ابزار نظارتی در خصوص ماده ۸۳ کلید حل مشکلات کارگزاران مخابرات روستایی» در خبرگزاری آذربایجان غربی قرار گرفته و به تشریح مشکلات صنفی این قشر پرداخته شد.
در نهایت طی روزهای اخیر نشست کارگزاران مخابرات روستایی و مسئولان شرکت مخابرات ایران برای بررسی چالشهای موجود تشکیل شد که منتج به نتایج رضایت بخشی شد که در این راستا با رئیس انجمن صنفی کارگزاران شرکت مخابرات روستایی جنوب استان گفتوگویی انجام شده است.
جمال ملا اظهار کرد: از آنجایی که در شرکت مخابرات ایران تحولات مدیریتی و پرسنلی رخ داده به طوری که مدیریت جدید نگرشی نوین و توجه ویژه به نیروهای انسانی شرکت را در صدر برنامههای کاری خود قرار داده است.
این مسئول ادامه داد: به همین دلیل و با هدف رفع مسائل، مشکلات و اختلافات موجود بین شرکت مخابرات و کارگزاران، جلسه مشترک و دوجانبه برای ارائه راهکارها، نقطه نظرات و حل مسائل فیمابین با جدیت تمام برگزار شود که با پیگیریها و رایزنیهای صورت گرفته خوشبختانه این جلسه با حضور مسئولان طراز اول شرکت مخابرات ایران و نمایندگان کارگزاران مخابرات روستایی در دفتر مدیر عامل شرکت مخابرات در فضایی دوستانه و صمیمانه برگزار شد.
وی از تغییر رویه و رویکرد مدیران جدید شرکت مخابرات در خصوص دغدغههای کارگزاران مخابرات روستایی و ایجاد فضایی جدید برای انجام تفاهمات، تعامل و گفتگو خبر داد و شرایط فعلی را به فال نیک گرفت و افزود: مدیرعامل جدید مخابرات شخصا برای حل مشکلات کارگزاران وارد عمل شده است به طوری که این موضوع را به نوعی پیشرفت عملی در زمینه حل مشکلات فیمابین قلمداد میکنیم.
این فعال صنفی اضافه کرد: امروزه قدرت و توانایی کارگزاران در بسیاری از زمینهها به جایی رسیده است که شرکت مخابرات خواهان ورود آنها در فرآیندهای تصمیمگیری است تا برای حل معضلات گام برداشته شود به طوری که خوشبختانه این گونه نگاه را در نوع رفتار و عمل مدیران مخابرات میتوان به خوبی مشاهده کرد که این نوع نگرش نقطه مثبت و امیدوارکنندهاست چون که این چنین کرامت انسانی کارگزاران مورد توجه قرار میگیرد.
وی اضافه کرد: پیرو این نوع نگرش مثبت و سازنده کارگروهی متشکل از مدیران مخابرات و نمایندگان کارگزاران تشکیل شده است که به زودی فعالیتهای آن آغاز خواهد شد و به طور قطع از این رهگذر برای رفع مشکلات قدم برداشته خواهد شد؛ تصمیمگیری در این کمیته و پایبندی دو طرف به خروجی جلسات میتواند به تمامی تنشها و مناقشات موجود پایان دهد.
این فعال صنفی در پایان ابراز امیدواری کرد که هم نمایندگان جامعه کارگزاران و هم نمایندگان شرکت مخابرات با استفاده از اختیارات قانونی و ضمن درک شرایط موجود برای برنامهریزی و ایجاد تفاهم گام بردارند تا اینکه مشکلات موجود با همه جوانب آن برای همیشه حل شود و همه فشارها و تنشهای متقابل خاتمه یافته و دیگر شاهد ناملایمات و نامهربانیهای گذشته نسبت به همدیگر نباشیم.
***
سلام بنده یک مرکزشهری یک روستاویک قطب صنعتی رااداره میکنم باحداقل حقوق جانبازشیمیایی 8سال دفاع هم هستم لودرهمچی هنری نداره کسی هم فریادرس نیست اصلا عدالتی وجودنداره همه دروغ میگن راست میگن بیان یک روز بامن باشن بریم داخل شبکه البته اگرلباسشون خاکی نمی شه اگربتونن ازکولرگازیشون جدابشن