مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید- پرداخت حقوق در 25 ام، روزنه ای از امید بروی ما باز کرد،هر چند کم نور.

مخابرات ما- سردبیر این سایت به ما سفارش کرده :جلوتر از اعضای سایت و کاربرانش حرکت نکنید!

ابتدا برایمان قابل فهم نبود! مدیر عامل جدید چند کار خوب انجام داده بود که می خواستیم از آن حرف بزنیم لذا به تشویق سیستم منجر می شد.اما ما باید همراه با کامنتهای شما حرکت می کردیم.

اما امروز با خواندن این کامنت مفهوم حرف سردبیر را درک کردم! چقدر زیرکانه و با تیزهوشی مناسب همه چیز را زیر ذره بین برده است:

******

برای کسانی که متن کامنت را لازم دارند در اینجا متن تایپی آن را نیز آورده ایم:

[box]

sushianc110

با سلام
پرداخت حقوق در ۲۵ ماه روزنه امیدی هرچند کم سو را در دل همکاران روشن ساخت و فرمایشات جناب آقایان صدری و صفری اگر با اقدامی همسو همراه باشد شاید بتواند بذر امیدی در دل همکاران بکارد
باور بفرمایین ما خیلی دلمان می خواهد فرمایشات آن جنابان را باور کنیم ولی چه کنیم که از قدیم گفته اند ” مار گزیده از ریسمان سیاه و سفید می ترسد ”
الان بیش از ۸ سال از زمانی که دولت ، ما نیروهای خدوم مخابرات را به همراه املاک و تجهیزات و … به بخش خصوصی فروخت که نه ، با ثمنی مختصر کادو داد و دیگر از احوال ما هیچ نپرسید تا به امروز که هرسال قدرت خرید ما کمتر و سفره هایمان کوچکتر و کمرنگتر ( برعکس مدیران ارشد که حقوق چند ده سال ما را پاداش می گرفتند ) شدند کسی از حال ما نپرسیده و کسی از اختلاف هنگفت دریافتی ما که به فرمایشات مقام معظم رهبری تمکین نموده و بدون هیچ شرط و شروطی واگذاری را پذیرفتیم با دریافتی های همکارانمان در ارتباطات زیر ساخت و سیار سخن به میان نیاورده است .
کسی از عدم اجرای آیین نامه پرداختی که پس از واگذاری و بدست همین آقایان تنظیم شده بود نپرسیده است و….
ما الان ضمن اینکه از آقایان انتظار داریم قدمی در احقاق حق و حقوق پرداخت نشده سالیان قبل که در دیدارشان با آقایان نماینده تشکلها و مجمع صنفی مطرح شده به سئوالات همکاران نیز که سالیان سال عقیم و بی پاسخ مانده جواب صریح و آشکار بدهند .

[/box]

 

872260cookie-checkشما نوشته اید- پرداخت حقوق در 25 ام، روزنه ای از امید بروی ما باز کرد،هر چند کم نور.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.