مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

استخدامی های 92 و ارسال ایمیلی یکسان برای مدیر عامل مخابرات ایران

مخابرات ما – کارکنان قراردادی شرکت مخابرات ایران -استخدامی های 92 بار دیگر ایمیل های یکسانی برای مدیر عامل مخابرات ارسال کرده اند.

بار پیشین، در زمان مدیریت دکتر سرائیان این گروه یک باره تعداد بیشماری ایمیل برای مدیر عامل و اعضای هیئت مدیره فرستادند که در آن تقاضای خود را مبنی بر تعیین وضعیت و تغییر نوع استخدامی مطرح کرده بودند.

این بار نیز همان ایمیل مجددا برای مهندس صدری ارسال شده است. در متن ایمیل می خوانیم:

[box]

جناب اقاي صدري

مدیرعامل محترم شرکت مخابرات ایران

با سلام و احترام

چنانچه مستحضرید ما کارکنان استخدامی سال ۹۲ طی آزمون و مصاحبه و با توجه به تعهدات قید شده از طرف مخابرات ایران در آگهی آزمون و مجوز هیئت مدیره با امید به امنیت شغلی وارد مخابرات شده ایم و مطابق باائين نامه پرسنلي شركت مخابرات ايران در زمان استخدام (فصل دوم قسمت استخدام ماده٥ تبصره١) در خصوص وضعيت نوع قرارداد، حداكثر پس از ٣سال فعاليت در شركت و رضايت از عملكرد نوع قرارداد از مدت كار محدود به دائم تبديل مي گرديد.

لیکن امروز که بیش از چهار سال از استخدام ما می گذرد همچنان قراردادها به صورت موقت و یک ساله آن هم با شرایطی خاص(مواد ۴۰ به بعد قرارداد) منعقد می شود. این مسئله می تواند پیامدهایی نظیر عدم احساس امنیت شغلی ، کاهش تعلق سازمانی و تمرکز بر وظیفه سازمانی و بی انگیزگی و در نتیجه خروج از شرکت را به دنبال داشته باشد. لذا از آنجا که بنظر می رسد مخابرات برنامه ای برای قطع ارتباط کاری با این کارکنان جدید الاستخدام ندارد خواهشمندیم با امعان نظر به آسیب های احتمالی فوق الاشاره، در صورت موافقت دستور فرمایید نوع قرارداد کارکنان جدید الاستخدام از موقت به دائم تبدیل شود. طبق فرموده شما مبنی بر جایگاه ویژه نیروی انسانی و معیشت کارکنان به خصوص جوانان در راستای سخنان مقام معظم رهبری امید داریم در این خصوص توجه ویژه عنایت بفرمایید.

باتشكر

گروهی از استخدامی های ۹۲
 [/box]
872600cookie-checkاستخدامی های 92 و ارسال ایمیلی یکسان برای مدیر عامل مخابرات ایران

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.