مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

مهندس صدری در مخابرات تهران.

[box]مخابرات ما – تحرک خوبی در مخابرات ایران دیده می شود.ما در انتظار نتایجیم[/box]

نویسنده و گزارشگر: تهرانی فر

مخابرات ما- دو روز پس از آنکه مهندس صدری، مدیر عامل، به یکی از مراکز مخابرات تهران رفت، امروز نیز راهی مخابرات منطقه تهران شد.در این سفر کوتاه داخل شهری،مدیران مخابرات ایران از جمله امینی،صدری،شیوا و … او را همراهی می کردند.

جلسه آنان از ساعت هشت ونیم آغاز شد و تا اذان ظهر ادامه یافت.

ابتدا مهندس عرب هاشمی مدیر منطقه تهران گزارشی از فعالیت هایش را ارائه کرد و در ادامه مهندس صدری به تشریح سیاستهای خود پرداخت.

به هیج وجه قصد نداریم وارد حریم جلسات مدیران شویم اما لازم میدانیم آن بخشی از گفته های مهندس صدری که جنبه عمومی دارد و به کارکنان برمیگردد برای شما ذکر کنیم.

صدری می گوید منابع انسانی برای او اهمیت بسیاری دارد.بدون منابع انسانی هیج مدیری نمی تواند قدمی بردارد. او معتقد است باید آموزش همگانی شود تا تمامی نیروها کارآمد شده و انگیزه کافی برای کار و خدمت پیدا کنند.

این گفته مدیر عامل مورد توجه مراکز آموزشی و اداری قرار گیرد که نیروهای شرکتی را از کلاس های آموزش نهی میکنند و ساعت آموزش آنان را غیبت رد میکنند.

مدیر عامل می گوید باید فاصله بین مدیران و کارکنان حذف شودنباید کارکنان فاصله ای احساس کنند وگرنه با برنامه های مدیران همراه نمی شوند.

گذشته از آن، مهندس صدری نظم و انضباط اداری را لازمه کار میداند.ضمن اینکه همین نظم به ما احترام به پیشکسوتان را یادآوری میکند. کارکنان با تجربه و بازنشستگان پیشکسوتان ما هستند.

اما آنچه در فضای کاری مورد توجه مدیر عامل جدید  قرار گرفته  این است: تکریم مشترییان،بالابردن تولید داخلی، مشارکت بخش خصوصی از جمله FCP ها، مشتری مداری، ایجاد فضای مناسب برای مشتریان خرد و کلان .

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران می خواهد با پیاده سازی این ایده ها به مرز مشتری مداری نزدیک شده و درآمد شرکت را بالا ببرد و ضمن آن به اقدامات رافاهی برای کارکنان بپردازد.

البته مدیر عامل مخابرات بارها این ایده ها را مطرح کرده است اما اینک باید جاری شدن این ایده ها را در طرح های مدیران و معاونینش مشاهده کنیم.

 

873320cookie-checkمهندس صدری در مخابرات تهران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.