مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سامانه‌های شرکت مخابرات ایران پاسخگوی 44 میلیون تماس ماهانه

[box] مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، با اعلام فراهم شدن امکان برقراری تماس با سامانه 2020 در سراسر کشور، گفت: ماهانه به صورت میانگین بیش از 44 میلیون تماس با سامانه های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران، برقرار و پیگیری می شود.[/box]

مخابرات ما (محمد – سیتنا) – سیدمجید صدری، گفت: از این پس مشتریان اینترنت پرسرعت شرکت مخابرات ایران در سراسر کشور تنها با شماره گیری کد منطقه به همراه شماره 2020 می توانند از سامانه فروش و پشتیبانی اینترنت پرسرعت استفاده و بهره برداری کنند.

مدیر عامل شرکت مخابرات ایران تصریح کرد: با این امکان، در صورت خارج بودن از منطقه مخابراتی مربوطه نیز می توان با سامانه 2020 ارتباط برقرار کرد.

وی افزود: هم اکنون سامانه 2020 به صورت شبانه روزی پاسخگوی 2 میلیون و 500 هزارتماس به صورت ماهیانه و سامانه 2010 که سامانه پاسخگویی مشتریان تجاری شرکت مخابرات ایران می باشد، پاسخگوی 15 هزار تماس در طی ماه است.

صدری خاطرنشان کرد: سامانه پاسخگویی شرکت ارتباطات سیار ایران با شماره 9990 به صورت شبانه روزی آماده  پاسخگویی به مسایل و موارد مطروحه مشتریان در بخش ارتباطات سیار است که هم اکنون به صورت میانگین در طی یک ماه پاسخگوی 4 میلیون و 500 هزار تماس است.

مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با بیان اینکه سامانه پاسخگویی 118 به عنوان قدیمی ترین سامانه پاسخگویی شرکت مخابرات ایران ماهانه پاسخگوی 37 میلیون تماس از سوی شهروندان در سراسر کشور است، افزود: تمامی سامانه های پاسخگویی شرکت مخابرات ایران همواره رصد وپایش و بهینه سازی شده و در این راستا تدوین SLA و نحوه پاسخگویی ، اصلاح سیستم ها، گزارش گیری متمرکز و آموزش مستمر کارکنان به صورت پیوسته در حال انجام است.

صدری در پایان گفت: رویکرد مجموعه مخابرات ایران در بحث پاسخگویی، متمرکزسازی سیستمها، ارائه ارزیابی های مبتنی بر SLA و در نهایت تمرکز و تجمیع تمام مراکز پاسخگویی است.

***

874300cookie-checkسامانه‌های شرکت مخابرات ایران پاسخگوی 44 میلیون تماس ماهانه

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.