مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

یک موضوع ساده! طرح مشترک شورایعالی تشکل های کارگری مخابرات و نمایندگان حقوقی و حراستی مدیر عامل.

نویسنده: نادری 80

مخابرات ما- روز چهارشنبه خبر خوبی به ما رسید.کارشناسان شورایعالی تشکل های کارگری مخابرات (ش.ت.ک.م) به همراه مدیران حقوقی و حراستی دور هم جمع شدند و به یک نتیجه واحد رسیدند.

نتیجه این بوده است که به مدیر عامل پیشنهاد داده اند همان مصوبه سال 89 -مصوبه تعیین حقوق و دستمزد- بطور کامل اجرا شود.

مدیران حقوقی و حراستی باید این طرح را به مدیر عامل ارائه کنند و مدیر عامل نیز به کمک همین کارشناسان بدنبال راهی برای اجرایش باشد.از آنجا که تاکنون مدیر عامل در این موقعیتها طرف کارکنان بوده است اطمینان داریم که میخواهد این نظریه را اجرا کند.

اما همه میدانید که اگر:

الف- از سال 89 اجرا کنند بار مالی زیادی دارد که حتما به تصویب نمایندگان سهامداران نیاز دارد.

ب= اگر از همین لحظه به بعد اجرا شود.بار مالی فعلی خواهد داشت که نیاز به هماهنگی با هیئت مدیره دارد.

بنابراین بنظر می رسد پیش از اینکه پرتکه انداخته و میزان طلب چند ساله خود را محاسبه کنیم و یا اینکه میزان افزایش ماهانه حقوق خودرا محاسبه کنیم باید دوستانی که حسا بو کتاب بلدند و از داستانهای مالی -برعکس من- سر در می آورند در مورد میزان هزینه های مالی طرح و همچنین شیوه های امکان اجرای طرح  نظر بدهند.

چنین نباشد که ما و شورایعالی و مدیران نماینده مدیر عامل، فقط با طرح یک موضوع مدیر عامل را در مقابل هیئت مدیره و نمایندگان سهامداران تنها بگذاریم و از او بخواهیم خودش برود و این مشکلات را حل کند!

بعنوان یک مخابراتی ضمن تشکر از تلاش ها و سیاست های شورالی عالی تشکل ها از آنان بخواهیم ادامه راه را هم با همان سیاست و کیاست ادامه دهند و هرز کار را تمام شده ندانند.

باز امیدوارم از هر سو، سایت مخابرات ما و سردبیرش را سیبل انتظارات خودمان نکنیم.ما اهل رسانه ایم لذا با پیش بینی آینده و مشکلاتش، به جامعه تصویری از فردا و نتایجش ارائه میکنیم تا راه به اشتباه نروند.

 

874600cookie-checkیک موضوع ساده! طرح مشترک شورایعالی تشکل های کارگری مخابرات و نمایندگان حقوقی و حراستی مدیر عامل.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.