مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به مخابرات ما: همواره به دنبال برقراری مناسب‌ترین تعاملات با رسانه‌ها و کارکنان

[box]مخابرات ما – روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به مطلبی درج شده د ر مخابرات ما نوشته است:[/box]

 

مخابرات ما – چندی قبل مطلبی در سایت مخابرات ما درج شد که در آن از روابط عمومی خواسته شده بود شرایطی را فراهم کند تا رسانه ها و کارکنان بتوانند رابطه مستمری با مدیر عامل داشته باشند.

سر کار خانم نسیمه پور اکبری، رئیس اداره ارتباطات بیرونی روابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به همان مطلب نوشته زیر را ارسال کرده اند که ضمن تشکر از پاسخگویی و اهمیت ایشان به نظرات دیگران،  این مکتوب را بطور کامل منتشر می کنیم بدون اینکه بخواهیم در مورد آن توضیحی بدهیم:

 

[box]

در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران همواره به دنبال برقراری مناسب‌ترین تعاملات با رسانه‌ها و کارکنان به صورت مستمر بوده و خواهیم بود.

مجموعه روابط عمومی شرکت مخابرات ایران، به‌خصوص در بخش اخبار و ارتباط با رسانه‌ها از دیرباز تاکنون همواره کوشیده است تا در انجام وظایف خود در مورد اطلاع‌رسانی و پوشش خبری رویدادها و اخبار حوزه مخابرات رسالت خود را به‌صورت کامل ایفا نماید.

ايجاد سامانه آنلاين ارتباطات دوسويه كاركنان و مخاطبان، شناسنامه دار كردن تمامي كامنت هاي مخاطبان،سيستماتيك كردن روند پاسخگويي و ارتباط با مخاطبان مطابق با ايزو ١٠٠٠٢ و مديريت رسانه ها در مواقع بحران از اولويتهاي اصلي واحد ارتباط با رسانه هاي شركت مخابرات ايران است.

 

در زمان مدیریت‌های مختلف که در شرکت حضورداشته‌اند این بخش همواره سعی نموده است تا با درک نقطه نظرات مدیران شرکت آنها را به‌صورت رسانه‌ای و خبری بازتعریف کرده و با ادبیاتی قابل‌فهم برای مخاطبان آگاه و جامعه هدف بازنمایی و انتشار نماید و همچنین نقطه نظرات مردم را نیز در سریع‌ترین زمان ممکن به مدیران انتقال دهد.

 

وظیفه روابط عمومی در هر سازمانی ارتباط تعاملی و دوجانبه از یک‌سو با کارکنان و از سوی دیگر با مشتریان و مخاطبان شرکت است لذا روابط عمومی می‌تواند اهداف شرکت را کاملاً محقق سازد.

 

تاکنون ارتباط با رسانه‌ها به‌صورت ارتباط با رسانه‌های جمعی (مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌های خبری و صداوسیما) بوده و پس از فراگیری شبکه‌های اجتماعی، فعالیت مجموعه مخابرات ایران در شبکه‌های اجتماعی و ایجاد درگاه‌های اطلاع‌رسانی نیز از اهمیت زیادی برخوردار شده است؛ بنابراین مجموعه مخابرات ایران علاوه بر ایفای نقش و رسالت پیشین و اطلاع‌رسانی از فعالیت‌های شرکت و ارتباط با کارکنان وارد مقوله‌ای جدید به نام مانيتورينگ دیدگاه‌ها و اظهارنظر مخاطبان، مشتریان و کارکنان در فضای اجتماعی به صورت تعاملي شده است.

 

همچنین با گسترش درگاه‌های ارتباطی شرکت مخابرات ایران ازجمله شبکه‌های اجتماعی تلگرام، اینستاگرام، شبکه آپارات، لنزور و همچنین ایمیل شرکت، نظرات و دیدگاه‌های تمام مخاطبان شرکت آزادانه، مطرح و به اطلاع مدیرعامل محترم و همین‌طور مدیران ارشد می‌رسد.

شايان ذكر است، اینستاگرام شخصي مدیرعامل هم به‌صورت روزانه و تخصصی رصد شده و تمامی موارد ازجمله شکایت، انتقادات و پیشنهادات، جمع‌آوری و برای ایشان ارسال می‌گردد.

 

در مورد مانيتور اخبار و نقطه نظرات و کامنت های مخاطبان نيز با استفاده از ظرفیت کارشناسان روابط عمومی، تمام مطبوعات، خبرگزاری‌ها، سایت‌ها و شبکه‌های اجتماعی ازجمله تلگرام، اینستاگرام وتوییتر به‌صورت شبانه‌روزی رصد می‌شود و مواردی که نیاز به اطلاع‌رسانی دارد تفکیک‌شده و توسط مدیران و مسئولین مخابرات در مورد آن‌ها اطلاع‌رسانی می‌شود.

 

مهم‌ترین دغدغه مجموعه روابط عمومی در سال‌های اخیر با توجه به حساسیت حوزه فعالیت شرکت مخابرات ایران، از یک‌سو ایجاد بهترین تعامل و ارتباط با رسانه‌ها و از سوی دیگر ارتباط با کارکنان بوده است. به‌منظور تحقق این مطلب در بحث اطلاع‌رسانی، تولید خبر، گزارش و پوشش خبری مرتبط با حوزه مخابرات به‌صورت روزانه و حتی شبانه‌روزی انجام می‌شود.

گواه این مورد،فعاليتهاي رسانه اي همزمان با استقرار تیم جدید مدیریت عامل و هیات مدیره محترم در شرکت مخابرات ایران است که در مدت حضور ایشان در شرکت مخابرات ایران، تاکنون هفت مصاحبه اختصاصی با رسانه‌ها و شش نوبت پخش در رادیو و 15 مرتبه پخش اخبار و مصاحبه‌های ایشان در بخش‌های خبری سیما انجام‌شده است؛ همچنین لازم به ذکر است نشست خبری مدیرعامل شرکت به‌منظور تبیین سیاست‌های ایشان با اصحاب رسانه هفته آینده برگزار خواهد شد.

 

علاوه بر آن ، بازنشر این اخبار در رسانه‌های مختلف، هماهنگی مصاحبه‌های درخواستی از سوی رسانه‌ها و هماهنگی در خصوص اطلاع‌رسانی در مواقعی که نیاز به مدیریت بحران وجود دارد ازجمله مهم‌ترین فعالیت‌های بخش روابط عمومی شرکت مخابرات ایران است.

 

همچنين، اکنون سامانه ارتباطات داخلی شرکت مخابرات ایران در بخش ارتباط با مدیرعامل، امکان ارائه پیام و ارسال نظرات کارکنان به‌صورت محرمانه و اختصاصی به مدیرعامل را فراهم ساخته است.

 

گفتني ست؛ مطابق با الگوي ايزو ١٠٠٠٢، در روابط عمومی شرکت مخابرات ایران یکی از مهم‌ترین رویکردها، سیستماتیک شدن روند پاسخگویی و ارتباط با مخاطبان (کارکنان و مشتریان) است که در قالب طراحی یک سامانه به‌منظور پاسخگویی به تمام نظرات مخاطبان در یک فرایند سیستمی اجرایی خواهد شد، یعنی تمام نظرات در سامانه 2021 ثبت‌شده و ضمن بررسی و رفع مشکل یا مورد طرح‌شده، ینک کد پیگیری به مخاطب موردنظر انتقال داده خواهد شد.

ميزان اهمیت توجه به این نقطه نظرات و دیدگاه‌ها به‌اندازه‌ای است که مجموعه روابط عمومی با استفاده از سامانه 2021(واحد ارتباط مردمی و سامانه جامع پاسخگویی و رسیدگی به شکایات) در حال طراحی تدوين فرایندی است تا تمام کامنت های مخاطبان در شبکه‌های اجتماعی همانند تماس‌های دریافتی 2021 شناسنامه‌دار، نظام‌مند و قابل پاسخ دادن شوند.

 

ضمن این‌که در طراحی‌های انجام‌شده در مجموعه روابط عمومی مخابرات ایران پس از بررسی‌های کارشناسی و تجمیع رویکردهای رسانه‌ای، “سامانه ارتباطات آنلاین” به‌زودی در دسترس تمام کارکنان به‌صورت لحظه‌ای و آنلاین قرار خواهد گرفت که با بهره‌برداری از این سامانه، فرایند ارتباط مستمر و دوجانبه با کارکنان و مخاطبان در مجموعه روابط عمومی مخابرات ایران کاملاً آنلاین و به‌روز خواهد بود.

 

سعی ما بر این است که با وجود محدودیت‌های موجود با حرکتی جهاد گونه فضای ارتباطی و رسانه‌ای کشور را رصد کرده و همچنین امكان ارتباط مدیران و مسئولین شرکت مخابرات ایران با رسانه را به بهترین نحو برقرار سازیم.

 

در این مسیر طبیعتاً نیاز به همکاری تمام کارکنان، رسانه‌های جمعی و شبکه‌های اجتماعی داریم تا بتوانیم به هدف نهایی خود که ارتباط‌دهنده سازمان با مخاطبان و مشتریان از یک‌سو و با کارکنان از سوی دیگر است نائل شویم. ما در روابط عمومی مخابرات ایران در تلاش هستیم با استفاده از ظرفیت تمام رسانه‌ها و هم‌افزایی و همگرایی تمام همکاران از عهده این مهم برآییم.

[/box]

 

876130cookie-checkروابط عمومی شرکت مخابرات ایران در پاسخ به مخابرات ما: همواره به دنبال برقراری مناسب‌ترین تعاملات با رسانه‌ها و کارکنان

Please rate this

0 1 2 3 4 5
4 نظرات
  1. احمدی می گوید

    سلام خدمت مدیریت محترم
    احتراما باستحضار میرساند هر چند وقت تلفن ما ب قطع و با پیگیری از طریق سامانه های ارتباطی خرابی تلفن معمولا بعد از گذشت بیست روز مامورین مرکز مراجعه و عنوان میدارند کابل مخابرات از بیرون از ساختمان قطع و برای وصل ان باید هزینه به مامور پرداخت شود خواهشمند است دستور فرمایید موضوع رسیدگی شود ضمنا امکان ثبت شکایت در سیستم رسیدگی به شکایتها نیز میسر نمیباشد
    با توجه به شرایط اقتصادی و کم بودن حقوق پرسنل پیشنهاد میگردد مبلغی که میتواند درصدی از هزینه مکالمات باشد بعنوان هزینه نگهداری خط تلفن در قبض اضافه و مبلغ مذکور مستقیما به مامرین و خارج از فیش حقوق پرداخت گررد که از ایجاد شائبه مبنی بر عمدی بودن ایجاد اشکال جلوگیری گردد
    متشکرم

  2. بهرام جهانشاهی 68 ساله می گوید

    باسلام وارزوی سلامتی بتمام مسیولین محترم وزارت ارتباطات ما عده کثیری ازبازنشستگان سازمان بازنشستگی کشوری تقاضاداریم حق خواربارمارا باحقوقی که سازمان بازنشستگی پرداخت میکند یکجا واریز بشه تانسبت به دریافتیمان برنامه ریزی کنیم جهت امرار معاش دراین ایام سخت کرونایی که معمولا روزی ده دوازده هزارتومان هم هزینه ماسک ودستکش وموادضدعفونی کننده برهزینه هایمان اضافه شده الان چندماهی هست که خوارباررا ۲۰ روز بعداز حقوق میگیریم باسپاس وتشکر

  3. بهرام جهانشاهی 68 ساله می گوید

    باسلام وآرزوی سلامتی بهمه دست اندرکاران وزحمت کشان مخابرات ایران اسلامی من ازطرف عده کثیری ازبازنشستگان کشوری وزارت ارتباطات خدمتتان عرضی داشتم. بادرنظرگرفتن تورم وسختی معیشت مخصوصا بخاطرشیوع کرونا ازوزیر محبوب ومدیرعامل محترم تقاضاداریم این مبلغ خواربارمارا باحقوقمان یکجاپرداخت نمایند تانسبت به دریافتیمان برنامه ریزی کنیم الان چندماهی هست که حدودا بعداز۲۰ روز دریافت حقوق ازسازمان بازنشستگی تازه ما موفق باخذ خواربار میشویم که مشکلی برمشکلاتمان افزوده میشه بسیار سپاسگزار میشویم برنامه ای اتخاذ فرمایید که ما کل دریافتیمان رایکجا بگیریم ونسبت بان برنامه ریزی جهت امرارمعاش داشته باشیم باسپاس وتشکر از همه مسیولین محترم

  4. سعید رستمیان می گوید

    سلام این روزها درهنگام زنگ زدن بجای بوق آزاد
    پیام درخانه بمانیم رابدهید یا هرچی دررابطه با کرونا است مثل کار خوب ایرانسل

نظرات بسته شده است.