مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

بازنشستگان قدیمی خوزستانی باز هم برای رسیدن به خواسته خود جمع شدند.

[box]مخابرات ما- بازنشستگان خوزستانی برای رسیدن به اهداف خود بار دیگر در دفتر مدیر منطقه جمع شدند.[/box]

 

مخابرات ما- چندی قبل یکی دو تا عکس از تجمع بازنشستگان خوزستانی بدستمان رسید و ی گله که :شما چرا خبرهای بازنشستگان خوزستان زا با تاخیر منتشر می کنید.

سردبیر همان روز از دوستان رابط در خوزستان م یخواهد خبرهای دقیقی ازاین واقعه تهیه کنند تا ما بتوانیم خبر آن را منتشر کنیم.امروز این خبر بدستمان رسید. باید همکاران بدانند ما بطور مستقیم در جایی خبرنگار نداریم همکاران باید خودشان زحمت ارسال خبر را بکشند.البته ما نیز اگر مطلع شویم قطعا خبرها را دنبال خواهیم کرد.

اما خبر بازنشستگان خوزستانی هر چند ماه یک بار تکرار می شود و این همکاران بازنشسته با چند قول به خانه می روند اما باز دوباره این عمل تکرار می شود.بهمین دلیل از دوستان خوزستانی خواستیم کل واقعه را با آمار و عدد برایمان بفرستند.آنها نیز چنین کردند.

آنچه می خوانید مطلبی است که بازنشسته ها ارسال کرده اند:

[box]

باسلام

وام پایان خدمت ازجمله مهمترین مصوبات قانونی دراساسنامه صندوق پس اندازهای مخابرات ایران قراردارد. بعدازخصوصی سازی مخابرات متاسفانه سرمایه های صندوق بدست مدیران  مخابرات بجای اینکه برای همکاران عضوصندوق مدیریت شده وسرمایه گذاری گردد   بدون مجوزهای قانونی توسط مدیران شرکت برداشت غیر قانونی  داشته  لذا صندوق اینک نمی تواند مصوبات قانونی خود را برای ۱۴۰۰نفر بازنشسته خوزستانی ازسال ۸۸ تا۹۵ اجراء نمائید.

بازنشستگان خوزستانی  به ناچار درمحل دفتر مدیریت منطقه تجمع کردند اما این بار تجمع همکاران بازنشسته عوارض بدی داشت.

یکی ازهمکاران ازفرط سختی زندگی و پائین بودن حقوق به گریه افتاد که این مسئله همه را متاثر کرد .
ازسال ۸۸ تا ۹۵ به کارکنان بازنشسته وام پایان خدمت داده نشده است.
براساس آخرین مصوبه شماره ۲۲ صندوق پس انداز مخابرات ایران  کارکنان بازنشسته ۸۸تا۹۵ طبق جدول ذیل طلبکار بوده وتاکنون وام پایان خدمت انان پرداخت نشده است .

وام بازنشستگان ۸۸ 105847150ریال
وام بازنشستگان۸۹ 116431865ریال
وام بازنشستگان ۹۰ 128075050ریال
وام بازنشستگان ۹۱ 140882000ریال
وام بازنشستگان ۹۲ 154970000ریال
وام بازنشستگان ۹۳ 322102000ریال
وام بازنشستگان۹۴ 354312200ریال
وام بازنشستگان ۹۵ 389743420 ریال

[/box]

تمام اعداد فوق بر اساس پیام همکاران بازنشسته خوزستانی بوده است و این سایت آمارها را استخراج نکرده است اما اصل موضوع سر جای خودش درست و قابل بررسی است.

وام پایان خدمت در استانها به دو دلیل قابل پرداخت نبوده است.یکی اینکه تعداد بازنشستگان در برخی استانها بسیار زیاد بوده است لذا پول صندوق کفاف این هزینه را نمی کند.اما در برخی استانها نیز سرمایه های صندوق کارکنان بدست مدیران مخابراتی هزینه شده است و هیچ پاسخی به درخواست شرح هزینه ها داده نشده است.

متاسفانه مخابرات تلنبار مشکلاتی است که سالها حل نشده است!

877530cookie-checkبازنشستگان قدیمی خوزستانی باز هم برای رسیدن به خواسته خود جمع شدند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.