مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

شما نوشته اید-اینها که چیزی نیست باید پرداختهای 89 را بپذیرند.

[box]مخابرات ما – صرفا نظرات شما را منعکس می کنیم.موافق و مخالفش برای ما فرقی نمی کند چرا که سایت خود بخود صاحب دیدگاهی نیست …[/box]

 

مخابرات ما – کار ما انتشار عقاید آحاد افراد جامعه است.هر کسی که نظراتش را بتواند بخوبی بنویسد و تشریح کند، بطوریکه معلوم باشد برایش زحمت کشیده و برای دیگران ارزش وقت گذاشتن داشته باشد به صفحه اول می آوریم.

نویسنده این متن می گوید: پرداخت حقوق در 25 ام ماه مهم نیست. عیدی در 15 ام ماه هم مهم نیست.برای اصلاح رابطه کارکنان با مدیران ارشد کار بزرگتری لازم است.

چه کاری؟

اینجا بخوانید لطفا.

[box]

sushianc110

با سلام و صبح بخیر
جناب سر دبیر ، در مسابقات ورزشی من جمله دوی مارتون یا امدادی و یا …. ورزشکاران برای نشان دادن برتری خود به رقبا یک سری حرکات نمایشی انجام می دهند .
اولین قدم اساسی در ایجاد اعتماد سازی کارکنان به سیستم می تواند اجرای آیین نامه پرداختیهای پرسنلی مصوب سال ۸۹ باشد و گرنه پرداخت عیدی که همه ساله در بهمن ماه صورت می گرفت و پرداخت حقوق در ۲۵ ام هم چندان توفیقی در وضعیت معیشتی همکاران ایجاد نمی کند .
اوضاع مالی شرکت مخابرات آنچنان هم که تا بحال به من و شما القا کرده اند بد نیست چرا که اگر دقت کرده باشید سود سهام سهامدار عمده که مبلغ خیلی بالایی است هرساله برای پرداخت اقساط به سازمان خصوصی سازی پرداخت شده است ، پاداشهای آنچنانی مدیران که چندین برابر حقوق سالانه کارمندان بوده بموقع پرداخت شده است ، هزینه های مجامع ، سمینارها ، جشنواره ها و مشاوره های آبکی و سایر بریز و بپاشهای آقایون در سر موعد پرداخت شده است ، پاداشهای تشویقی و بازنشستگی مدیران و معاونینی که بعد از بازنشستگی هم دست از سر مخابرات بر نداشته و قرارداد بسته و مخابرات را از خدمات بی شائبعه خود محروم نساخته اند قبل از تسویه حساب بصورت نقد پرداخت شده است ….
در این وسط تنها کسانی که اوضاع مالی مخابرات براشون بد بوده کارکنان و برخی پیمانکاران بیچاره ای بوده خارج از رویه اینه وارد گود شده اند و بقول معروف از کبوتران دور حرم نبوده اند .
با عرض پوزش ، من کارمند تا زمانی که آثار تغییرات را بلعینه لمس ننمایم آنرا باور نخواهم کرد . بنظر من اینها جز حرکات نمایشی قبل از مسابقه چیزی نمی تواند باشد و اینها همه فقط و فقط برای خرید فرصت می باشد و تنها چاره کار تهیه و تنظیم یک ” رنج نامه ” خدمت مقام معظم رهبری با امضاء اکثریت همکاران بمنظور تظلم خواهی و گرفتن وقت ملاقات عمومی و حضوری همکاران در روز ۲۷ اردیبهشت ، روز ارتباطات
حالا ببینید من کی گفتم ، گذشت زمان همه چیز را مشخص می کند ، ولی متاسفانه فرصتهای طلائی از بین می رود

[/box]

ما هیچ پی نوشتی بر مطلب نداریم.دلمان میخواهد شما کاربران عزیز نظرات خود را برای ما بنویسید.

 

878530cookie-checkشما نوشته اید-اینها که چیزی نیست باید پرداختهای 89 را بپذیرند.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.