شرکت مخابرات ایران در سومین جشنواره تبلیغات حائز رتبه ی اول تبلیغات ایران شد
[box] مخابرات ما -شرکت مخابرات ایران در سومین جشنواره تبلیغات که در سه اصل “خلاقیت، اثربخشی، حق انتخاب مشتری” در آثار تبلیغاتی کشور، برگزار شده بود ، در بخش « تبلیغات چاپی و معماری تبلیغات» برای طراحی غرفه نمایشگاهی و “بخش طراحی برند و برندینگ و هویت بصری” برای برند، حائز رتبه ی اول و تندیس شاهین نقره ای را کسب کرد.[/box]
مخابرات ما (محمد – ایران اکونومیست) – این شرکت در این جشنواره که با رویکردهای علمی و آموزشی و با هدف ایجاد بستر مناسب برای رقابت بین شرکت های تبلیغاتی و سفارش دهندگان و برندها 14 اسفند ماه برگزار شد، در بین سازمانها، نهادها، وزارتخانهها و شرکتهای مختلف، توانست شرایط لازم برای دریافت رتبه اول در بخش « تبلیغات چاپی و معماری تبلیغات » برای طراحی غرفه نمایشگاهی و “بخش طراحی برند و برندینگ و هویت بصری” را از آن خود کند . در این بخش، هیچ یک از شرکت کنندگان حائز امتیاز لازم به منظور دریافت شاهین طلایی نشدند.
محمدباقر نوبخت سخنگوی دولت در این جشنواره که با حضور انجمن صنفی تبلیغات آژانس ها و کانون های تبلیغاتی، روابط عمومی ها و شرکت های تولیدی وخدماتی در دانشگاه تربیت مدرس برگزارشد، گفت: دولت آمادگی خودش را برای هرگونه تسهیل در امر تبلیغات و هر نوع مجوزی که مورد نیاز در این زمینه است، اعلام میکند.
وی افزود: دولت به تبلیغات از این منظر که میتواند ظرفیت مادی را برای توسعه بنمایاند، ارج میگذارد و گرامیداشت خود را با هر نوع عملی بیان میکند. امیدواریم بتوانیم در یک حرکت مشترک نسبت به معرفی ظرفیتهایی که در کشور وجود دارد، موفق باشیم.
نوبخت توسعهیافتگی را یکی از شاخصهای رتبهبندی کشورها دانست و گفت: امروز همه کشورها براساس یک مفهوم و شاخص تحت عنوان توسعهیافتگی در یک ترتیب قرار میگیرند. هر کشوری که از نظر توسعهیافتگی در مقام بالاتری است در جایگاه بالاتری هم قرار میگیرد.
محمد سلطانیفر ،ـ معاون مطبوعاتی وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامیـ نیز در این جشنواره، تبلیغات را یک «رسانه» دانست و تصریح کرد: اگر رسانه را به عنوان یک واقعیت یا انتقالدهنده واقعیت در نظر بگیریم باید بپذیریم تبلیغات هم باید واقعیت را منتقل کند، در غیر این صورت آن رسانه، رسانه درستی نیست یا مسیر غلطی را میرود.
وی دومین شرط رسانهای شدن تبلیغات را پاسخگویی به نیاز مردم دانست و بیان کرد: باید از طریق تبلیغات بتوانیم نیاز مردم را پوشش دهیم و بهگونهای در این فضا حرکت کنیم که بتوانیم از دل مردم سخن بگوییم نه اینکه صرفاً نگاه تولیدکنندگان کالا را یکطرفه بیان کنیم.
***
نظرات بسته شده است.