مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

آخرین خبر از واریزی های هدیه بهاری

مخابرات ما – دوستان خوبم.این آخرین خبری است که در انتهای سال میذاریم.این مشکلات باعث شده برنامه کاری ما هم بهم بخوره.ما می خواستیم از دیشب تعطیل کنیم اما چه کنیم؟ وقتی این همه نگرانی رو در کامنتها می بینیم مگه میشه تعطیل کرد؟

از شسکام خبر رسید ضمن کسر مالیات از 500 تومن, 450 تومن برای همه واریز شد.آقای مهندس سالاری پیامکی از کارکنان شسکام برای من فرستادن که ایشون خبر دریافت را تایید کرده اند.

رسمی ها اگز جانبازن بدون کسر مالیات گرفته اند.اگر همیشه مالیات میداده اند حالا 900 تومن گرفته اند.

دوستان خدمات اول! همین الان با مدیران شما صحبت کرده ام.بانک های موثر را باز نگه داشته اند تا واریزی کامل نشود کسی خانه نمی رود.امروز در حال واریزی است.من هم هستم ا خبر تایید واریزی را از شما بگیرم.در خدمتم.

دوستان بازنشسته مبلغ 250 تومن دریافتی داشته اند.در این مورداشتباه از من بوده است.آرزوهایم را بعنوان خبر نوشتم.تا این لحظه هیچ مسئول ومدیر مخابراتی از عدد و رقم برای پاداش حرفی نزده است.آنها بر اساس موجودی در آخرین لحظه می خواستند تصمیم بگیرند.اما ما بر اساس شنیده ها اعلام کردیم و کارشان سخت شد ….

بهر حال هدیه بازنشسته ها 250 تومن مقدور شده است.

یادتان باشد تا امروز شرکت مخابرات ایران وجود نیروهای شرکتی و بازنشسته ها را نفی میکرد! یعنی می گفت شرکتی ها مال ما نیستند.بازنشسته ها هم باید از تامین اجتماعی و بیمه کشوری پول بگیرند.اجازه بدهید این دریچه باز بماند.بسیاری از پاداش ها بدلیل برخی از نظرات نسنجیده در طی این سالها حذف شده است.

دوستان خوب! اگر مجبور نباشیم مطلبی نمی گذاریم ولی تا دریافت پاداش توسط همه هستیم و کامنتها را میخوانیم

شما هم قبول کنید که امروز روز عید است.خانواده، مرا بر دار خواهند کرد آخر ….

884130cookie-checkآخرین خبر از واریزی های هدیه بهاری

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.