مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

درخواست سردبیر از مدیران خدمات اول

مخابرات ما- هیچکس بقدر من نمی داند که بانک مرکزی و بانک های تابع با قوانین من درآوردی در این پایان سال چه بلایی بر سر پرداختها آورده اند!

همین دیشب، همسرم که در جایی مدیر موثری است برای واریز پاداش های کارکنانش بشدت به مشکل برخورده بود .وقتی محل کارش پولها را پس از تعطیلی بانکها به آنان میدهند تا تقسیم کنند، چنین می شود دیگر. او مجبور شد تمام حسابهای شخصی ما را هم خالی کند تا با کارت به کارت به همکارانش پول برساند تا آنها هم  بتوانند ایام عیدی پول بگیرند.خودمان هم ماندیم بعد از 5 فروردین از آن حساب جابجا کنیم!!!!!!

ساتنا و پابا و … میدانم دهها شیوه بانکی همه اینطور شده است که هر چه پول بریزید تا 5 فروردین در حساب بانک می ماند و بعد از آن به حسابها منتقل می شود!

ما که نفهمیدیم چرا چنین است!  ما که  درک نکردیم این کامپیوتر و اینترنت و برنامه نویسی در این کشور به چه درد می خورد اگر نتواند روز تعطیل پول جابجا کند!

بهر حال بخشی از واربزی های خدمات اول مانده است.بویژه خراسان رضوی که بیخ گوش من است!

لذا از مدیران خدمات اول خواهش میکنم هر چه زودتر این واریزی ها را سامان بدهند تا ما بتوانیم برای یک بار در طول یازده سال گذشته به مراسم قبل از عید برسیم.یک بار بتوانیم مثل بقیه تعطیل کنیم و دنبال کارمان برویم!

خواهش میکنم بخاطر من هم که شده! بجنبید! باور کنید اگر یک ذره انرژی در وجود ما مانده بود اصلا تعطیل نمی کردیم.

خواهش میکنم بجنبید عزیزان! اگر امروز مجبور شوم کار کنم باید دنبال اورژانس بروید ها!

 

884150cookie-checkدرخواست سردبیر از مدیران خدمات اول

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.