روزهای بهاری، مدیر عامل مخابرات ایران فعال بود.
مخابرات ما- بر خلاف سالهای گذشته, این بار مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران در ایام عید و در رسانه های اجتماعی مانند اینستاگرام بسیار فعال ظاهر شده است.
او در اولین مطلب منتشره نوشت:
[box]همکاران گرامی سلام
طبیعی است هر گاه قصد انجام کار، طرح یا برنامه ای را داشته باشیم به کمک کارکنان و همکاران انجامش میدهیم. پس از پایان کار نیز از آنان می خواهیم نظراتشان را بنویسند و اشکالات و کاستی های احتمالی را گزارش دهند.
اما در هیاهوی پایان سال، به دلیل شتاب فراوان امور، فرصت بازنگری و بازرسی فعالیتهای انجام شده را نداشتیم. بررسی فعالیت هایی از قبیل پرداخت زودهنگام حقوق و عیدی در دو ماه آخر سال و یا هدیه بهاری که به مدد مدیران ارشد مخابرات حاصل شد. البته لازم بود ما به وضعیت پیمانکاران محلی و نیروهای شرکتهای پیمانکاری رسیدگی بیشتری می کردیم. اما ممکن نشد.
حال می خواهیم از این فرصت استفاده کنیم و همه را به فراخوانی مهم دعوت کنیم که در آن نظرات خود را پیرامون پرداخت های پایان سال و کاستی هایش برایمان ارسال کنند، به ویژه نظراتی که بیانگر اشکالات احتمالی در پرداخت های پیمانکاران محلی باشد.
به دقت همهی پیام ها را خواهیم خواند و در تصمیمات آنها را مد نظر قرار خواهیم داد.
موضوع مهم بعدی وضعیت فعلی اماکن رفاهی شرکت در ایام نوروز و مشکلات آن است.
ما یکی از شیوه های حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آنها را در اهمیت دادن به دغدغه ها، رفاه و معیشت آنها و همچنین استفاده بهینه و حداکثری از منابع موجود شرکت، می دانیم.
لذا از شما میخواهم برای بهبود وضعیت اماکن رفاهی شرکت مخابرات ایران، پس از استفاده از آنها در ایام نوروز و بقیه اوقات سال، مشکلات و نقایص احتمالی را به همراه پیشنهاداتتان برای ارتقاء کیفیت و کمیت آن، در صورت امکان با مستندات کافی مانند عکس و تفصیلات برایمان ارسال کنید.
همانند عادت پیشین برای این مقوله ایمیلی را در نظر گرفتم که آدرس آن Ceo@Tci.ir می باشد.
طراوت روزهای شادی بخش بهار در زندگی شما ابدی باد.[/box]
مهندس صدری در ایام نوروز از کارکنان شرکت مخابرات ایران در دو مورد کمک خواسته است:
1- با توجه به اینکه زمان کمی برای بررسی مشکلات پیمانکاران محلی داشته است از کارکنان در شرکتهای محلی خواسته است مشکلات، کمبود ها و کاستی ها را برای او ایمیل کنند.
2- مهمانسراهای مخابرات مشکلات عدیده ای دارند.این بار مدیر عامل از همه خواسته است در هر جایی به مشکل برخوردند حتما اطلاعاتش را به ایمیل ایشان ارسال کنند.
این رفتار بی سابقه و بسیار جالب است.
برای اولین بار مدیر عامل مخابرات ایران میخواهد بدون واسطه با کارکنان در ارتباط باشد.جالب تر اینکه برایش رسمی و شرکتی, خدمات اولی و شسکامی و …. فرقی نمی کند.
ضمن تقدیر از این رفتار مهندس صدری، امیدواریم این رفتار ادامه پیدا کند.
نظرات بسته شده است.