مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

اولین بانوی مدیر در سمت معاونت مدیر عامل مخابرات ایران.

مخابرات ما – امروز حکم جدیدی در مخابرات ایران صادر شده است که در نوع خود بی نظیر است.هر چند مدیر عامل مخابرات ایران کارهای نوظهور و جالب دیگری نیز انجام داده است اما این انتخاب در تاریخ فعالیت شرکت مخابرات ایران بی نظیر بوده است.

اجازه بدهید سری بزنیم به اینستاگرام مهندس صدری، تا ببینیم در این مورد چه توضیحی داده است:

… از آغاز ورود به شرکت مخابرات ایران همواره بر توجه و اهتمام به منابع انسانی، به‌عنوان بزرگ‌ترین سرمایه شرکت تأکید داشتم و امروز نیز همچنان بر همان عهد پایبندم.
در این میان از نقش انکارناپذیر بانوان در ایجاد تحولات نمی‌توان غافل شد که آنان با دستی انسان‌پروری و با دستی دیگر جهان داری می‌کنند و وجودشان مایه مباهات و افتخار است.

این گفته های مدیر عامل, شبیه حرفهای دیگران است! اما انگار در عمل اتفاقی غیر از تعریف و تکریم های کلامی رخ داده است.بقیه توضیحات مهندس صدری را بخواند:

افتخار دارم که بگویم در سال جدید بر همین اساس، در اولین قدم تحولی در سطح مدیران ارشد شرکت ایجاد نموده و برای اولین بار در تاریخ شرکت مخابرات ایران مسئولیتی خطیر را بر عهده بانویی مجرب و توانا گذاشتم. این اقدام مهر تأییدی است بر قابلیت‌های ستودنی آنان که با باور خود همواره منشأ ثمرات ارزنده در ابعاد گسترده‌اند. …

بله! باید بپذیریم که اتفاق جدیدی افتاده است.اتفاق نه! یک انتخاب جدید رخ داده که امیدواریم نتایج خوب و پرثمرش تضمین حضور بیشتر بانوان در عرصه های مدیریت در مخابرات باشد.

در خبرها خواندیم که امروز :

از سوی مهندس سیدمجید صدری، مدیرعامل شرکت، خانم طاهره مهدیه نجف آبادی به عنوان معاون تجاری مدیرعامل ، آقای ساسان کمیلی زاده به عنوان سرپرست امور فناوری اطلاعات شرکت مخابرات ایران و آقای سیدعلی ملک جعفریان به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران منصوب شدند.

… واین چنین شد که برای اولین باز بانوان به محدوده مدیریت ستادی در حوزه معاونت مدیر عاملوارد شدند.این ورود می تواند مقدمه ورود بانوان به هیئت مدیره نیز باشد؟

886780cookie-checkاولین بانوی مدیر در سمت معاونت مدیر عامل مخابرات ایران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.