مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

تهرانی فر گزارش می دهد: مراسم تودیع و معارفه در مخابرات تهران.

[box]مخابرات ما – همکار و گزارشگر سایت مخابرات ما امروز بصورت آنلاین از تهران گزارش داد ولی نتوانستیم آنلاین گزارش را منتشر کنیم.اما اینک آ« را بخوانید.[/box]

 

مراسم تودیع و معارفه مدیران منطقه مخابرات تهران

نویسنده و گزارشگر: تهرانی فر

 

مخابرات ما -مراسم تقدیر، تشکر و تودیع مهندس عرب هاشمی و معارفه مهندس ملک جعفریان، به عنوان سرپرست مخابرات منطقه تهران با حضور مدیر عامل شرکت مخابرات ایران و هیات همراه در مخابرات تهران صبح امروز سه شنبه برگزار شد.

در این مراسم تودیع و معارفه  مهندس سید غلامرضا عرب هاشمی مدیر سابق مخابرات منطقه تهران و سید علی ملک جعفریان مدیر جدید مخابرات منطقه تهران با حضور مهندس سیدمجید صدری مدیرعامل شرکت مخابرات ایران و مهندس ابراهیم یافتیان عضوهیئت مدیره شرکت مخابرات ایران امروز   انجام شد.

مهمانان در دفترمدیریت مخابرات منطقه تهران(ویلای شمالی) جمع شده بودند تا این مراسم برگزار گردد.

ابتدا مهندس صدری مدیر عامل شرکت مخابرات ایران با تقدیر و تشکر از اقدامات و تلاشهای انجام گرفته کلیه کارکنان ومدیران مخابرات منطقه تهران در دوره مدیریت مهندس عرب هاشمی گفت:

شرکت مخابرات ایران به عنوان بزرگترین شرکت ارائه کننده خدمات ICTدر خاورمیانه باداشتن نیروهای متخصص و متعهد همگام با پیشرفت و توسعه تکنولوژی و سیستمهای ارتباطی براساس دورویکرد و جهت گیری که به تصویب هیئت مدیره محترم شرکت مخابرات ایران نیز رسیده است تمام سعی و تلاش خودرا برای ارائه سرویسهای با کیفیت ارتباطی به مشتریان و رضایت مندی آنان و رضایت مندی نیروی انسانی را سرلوحه اهداف خودقرار داده است .

ایشان برای حمایت از کالای ایرانی طبق برنامه اعلامی رهبر انقلاب, به توجه واستفاده از تجهیزات ارتباطی ساخته متخصصان داخلی و بهره گیری از توان فنی و مهندسی کشور در بهبود و ارتقاء و توسعه ارتباطات اشاره کرد.

صدری در ادامه  به همراهی کلیه کارکنان و مدیران برای دست یابی به برنامه ها و اهداف و سیاستگزاری های صورت گرفته توسط هیئت مدیره مخابرات ایران برای سال 97 اشاره کرد.

در این مراسم مهندس عرب هاشمی مدیر سایق مخابرات منطقه تهران با ارائه گزارشی به تشریح اقدامات صورت گرفته در طی دوران مسئولیت خود پرداخت.

 

 

887470cookie-checkتهرانی فر گزارش می دهد: مراسم تودیع و معارفه در مخابرات تهران.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.