مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

پرداخت های آخر ماه در مخابرات.

مخابرات ما- نتایج بررسی های ما نشان می دهد شرکت مخابرات در تلاش است پرداختهای حقوقی را در ابتدای هفته آخر ماه نهادینه کند.با توجه به تعطیلی روز شنبه 25 فروردین,احتمالا حقوق ها در روز 26 فروردین  پرداخت خواهد شد.چنانچه این اتفاق بیفتد کار خوب سال گذشته در پرداختهای زود هنگام حقوقی ادامه خواهد یافت.

اما در مورد پاداش 6 ماهه دوم سال 96 سوالاتی از ما شده است.با توجه به اینکه تا روز 20 فروردین مهلت تعیین امتیاز بهره وری افراد برای دریافت این پاداش -در استانها- بوده است بنظر نمی رسد امکان پرداخت این پاداش در فروردین ممکن شود.امروز شنیدم در استانها آخرین امتیازات جا مانده را میدادند لذا حداقل یکی دو روزی در استان هم کار دارد.

فروردین همانطور که برای کارکنان – با توجه به هزینههای ایام عید- ماه کمی اندوخته است برای مخابرات هم ماه دشواری است.از طرفی مردم قبض ها در فروردین پرداخت نمی کنند.از سویی صندوق مالی بدلیل پرداختهای اسفند خالی می شود.لذا هر نوع پرداختی برای مخابرات نیز دشوار خواهد بود.ضمن اینکه چیزی مازاد برای پرداخت هم وجود ندارد در این ماه.

البته افزایش حقوق در سال 97 هم سوال دیگر همکاران بوده است.

از آنجا که میزان افزایش حقوق در سطوح مزدی از سوی شورای عالی کار هنوز تعیین نشده است – چهارشنبه جلسه دارند- لذا افزایش حقوق کارکنان دارای گروه مشخص نشده تا حکمی برایش صادر گردد.

افزایش حقوق پایه کارگری مشخص شده است اما این ربطی به افزایش سطوح مزدی ندارد.(خبرهای فردای ما را بخوانید).

 

887580cookie-checkپرداخت های آخر ماه در مخابرات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.