مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

سوالات 7 گانه کارکنان از مدیر عامل مخابرات و مطالبه آنان از شواری عالی تشکل های کارگری مخابرات.

مخابرات ما- شورای عالی تشکل های کارگری مخابرات امروز جلسه داشت.آنان سوالات کارکنان از تشکل ها, مدیریت مخابرات و مجموعه های تصمیم گیرنده را دسته بندی کرده بودند تا بر اساس آن دستور جلسه شکل بگیرد.

 

سوالاتی که در گروههای مختلف شبکه های اجتماعی از جمله گروههای اینترنتی مخابرات ما بارها مطرح شده است و کارکنان امیدوار هستند شورای عالی تشکل ها و شوراهای استانی این مطالبات را پیگیری کنند.

[box]

  1. آیا اجرای بدون تنازل آیین نامه استخدامی و پرسنلی مصوب سال 89 را به عنوان مبنای روابط کار در شرکت قبول دارید؟

    2) با توجه به تعیین تکلیف جابجایی صندوق بازنشستگی همکاران تحت شمول سازمان بازنشستگی کشوری(9%) به تامین اجتماعی (7%) طی رای اخیر هیات عمومی دیوان عدالت اداری، مبنی بر تکلیف وزارت ارتباطات و فناوری اطلاعات برای پرداخت هزینه جابجایی سوابق قبل از خصوصی سازی، و با توجه به تکلیف قانونی مقرر در بند “د” ماده 21 “قانون مدیریت خدمات کشوری”، لطفا نظر شرکت را در مورد:
    اولا پرداخت هزینه جابجایی مربوط به دوره بعد از خصوصی سازی توسط شرکت
    ثانیا نحوه مساعدت شرکت برای پیگیری موضوع از وزارت مذکور
    ثالثا برنامه شرکت برای تعیین تکلیف آن دسته از همکارانی که بنا به حکم محاکم قانونی با لغو حکم بازنشستگی و تغییر صندوق بازنشستگی اعاده به خدمت شده اند
    بیان فرمایید.

    3) علت تعلیق غیرقانونی فعالیت کمیته های طبقه بندی مشاغل در استان ها و برنامه مدیریت جدید در این زمینه را بیان فرمایید.

    4) علت تاخیر بیش از شش ساله در تدوین دستورالعمل ارتقا، علیرغم تکلیف مصرح در طرح طبقه بندی مشاغل و برنامه مدیریت جدید در این زمینه را بیان فرمایید.
    لازم به ذکر است که در مواردی (از جمله به صورت عمده در شرکت ارتباطات سیار و به صورت موردی در استان ها) فارغ از هر دستورالعمل و ضابطه ای ارتقا برخی همکاران انجام یافته است. به علاوه بر خلاف عرف رایج شرکت در دوره دولتی و علیرغم نبود مانع قانونی برای ارتقا همکارانی که به مدارج علمی بالاتر دست یافته اند، ارتقا این همکاریان متوقف شده و تبعیض غیرعادی بین همکارانی که مدارک تحصیلی خود را به فاصله ای اندک از هم (قبل و بعد از 1/6/89) به شرکت ارایه داده اند ایجاد شده است.

    5) نظر مدیریت جدید در مورد طرح هایی از قبیل دستورالعمل جانشین پروری، سامانه مدیریت عملکرد، انتصابات فراخوان محور، سامانه مدیریت عملکرد، تربیت 110 مدیر شایسته و … چیست؟ آیا ارزیابی های سامانه مدیریت عملکرد در انتصاب و جابجایی مدیران و سرپرستان نقشی خواهد داشت؟

    6) علت عدم پرداخت معوقات مربوط به تعطیل کاری همکاران در سنوات گذشته چیست؟

    7) علت عدم تبدیل وضعیت کارکنان استخدامی سال 92 از قرارداد مدت معین به قرارداد دایم، و برنامه شرکت در این مورد را بیان فرمایید.[/box]

 

890770cookie-checkسوالات 7 گانه کارکنان از مدیر عامل مخابرات و مطالبه آنان از شواری عالی تشکل های کارگری مخابرات.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.