مشکلات کارکنان در چارچوب قانونی حل می شود
[box] مخابرات ما – مدیرعامل شرکت مخابرات ایران، گفت: این شرکت به عنوان یکی از مهمترین شرکت های زیرساختی کشور در حوزه ارتباطات، تمام تلاش خود را بر حفظ و تقویت ارتباطات پایدار در همه جای این سرزمین قرار داده است که لازمهی تحقق آن، همیاری و همدلی تمام کارکنان شرکت در سراسر کشور، اعم از رسمی، قراردادی و پیمانکاری است.[/box]
مخابرات ما (محمد – سیتنا) – مهندس سید مجید صدری، مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در نخستین جلسهی پرسش و پاسخ آنلاین در صفحه آپارات شرکت مخابرات ایران با بازدید کل بیش از 4700 کاربر، با اشاره به اینکه هیات مدیره شرکت مخابرات، توجه به نیروی انسانی را تکلیف کرده است، اظهار داشت: اولویت ما توجه به دغدغه های تمامی کارکنان است تابتوانیم نیروی انسانی با نشاط متخصص و فعال در شرکت داشته باشیم.
وی با تاکید بر اینکه مسایل کارکنان در چارچوب قانونی حل می شود، گفت: توجه به منابع انسانی را به عنوان مهمترین رویکرد و پیشفرض تحقق تمام برنامههای تحولی شرکت در نظر داریم. نیروی انسانی متخصص و راضی با توجه و حمایت، شکلگرفته و قوام مییابد که در نهایت موجب توسعه و تعالی شرکت خواهد شد.
وی با قدردانی از فعالیت تمامی کارکنان در سال 1396، گفت: امیدوارم با همکاری و هماهنگی تمامی حوزه ها در شرکت بتوان به اهداف و برنامه سال 1397 دست یافت.
صدری با تاکید بر اینکه توسعه سرمایه انسانی و حفظ کرامت کارکنان و افزایش رضایتمندی آنها موجب ارتقاء فعالیتهای شرکت و افزایش بهرهوری می شود، اظهار داشت. بدین منظور باید به درونی سازی ارزش های سازمانی مانند نوآوری و خلاقیت کارکنان توجه ویژهای داشته باشیم.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با تاکید بر اینکه شرکت ارتباطات سیار زیر مجموعه این شرکت است تصریح کرد: باید به دنبال ایجاد همگرایی در حوزه ثابت و سیار باشیم تا بتوانیم باندلی از سرویس های این دو حوزه داشته باشیم.
وی با اشاره به شعار امسال که از سوی مقام معظم رهبری “حمایت از کالای ایرانی” و سهم مهم شرکت مخابرات ایران بهعنوان بزرگترین اپراتور ارتباطی کشور در عملیاتی شدن این شعار ارزشمند، گفت : شرکت مخابرات ایران بهعنوان یکی از بزرگترین شرکتهای خدماتی کشور، عزم خود رابر استفاده از تجهیزات داخلی مخابراتی و نهادینهسازی وارتقای فرهنگ تولید و مصرف کالای ایرانی در بین کارکنان قرار داده است.
صدری با اشاره به اینکه ارایه سرویس باکیفیت و پاسخگویی مناسب به مشتریان در اولویت برنامههای شرکت است، خاطرنشان کرد: در راستای اجرایی شدن این مهم در تلاشیم با همیاری کارکنان سرآمد شرکت مخابرات ایران، این اصول پیاده سازی و اجرا شود؛ چراکه ارائه خدمت خوب و محصول مناسب، رضایت مشتری و در نهایت سودآوری و رضایت سهامداران را به دنبال میآورد.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران با اشاره به نقش ویژه شرکت مخابرات ایران در تامین امکانات مورد نیاز اپراتورها و مشتریان، تاکید کرد: به این منظور برنامه خوبی را در حوزه IT به عنوان زیرساخت داریم که با تلاش همکاران شرکت، این حوزه به ثمر خواهد نشست.
وی توجه به نقش انکارناپذیر بانوان در ایجاد تحولات شرکت مخابرات، گفت: ما نیز به عنوان مدیران این شرکت به داشتن چنین سرمایه عظیمی میبالیم و در این راستا برای اولین بار در تاریخ شرکت مخابرات ایران مسئولیتی خطیر و ارزشمند را بر عهده بانویی مجرب و توانمند در حوزه تجاری شرکت قرار دادیم.
صدری به تعامل مناسب با مجموعه وزارت ارتباطات اشاره کرد و گفت: برای گسترش ارتباطات در کشور و تقویت زیرساخت ها این تعاملات ضروری است.
مدیرعامل شرکت مخابرات ایران در پایان این جلسه ضمن تاکید بر ادامهی جلسات پرسش و پاسخ با کارمندان به صورت تعاملی و دوطرفه، بر برنامهریزی برای برگزاری جلسات پرسش و پاسخ با عموم مردم به صورت مستمر خاطرنشان کرد و از مدیران سایر دستگاه های مرتبط با خدمت رسانی ارتباطی به مردم نیز درخواست کرد در این جلسات شرکت مخابرات را همراهی کنند و با حضور در جلسات پرسش و پاسخ، پاسخگوی مشکلات مردم باشند.
***
نظرات بسته شده است.