مخابرات ما
خبرگزاری مخابرات ما

دیدگاههای شما- چهار جمله حرف حساب با مهندس صدری.

[box]    مخابرات ما- این هم دیدگاهی دیگر از عضو دیگری از سایت.لطفا بخوانید. [/box]

مخابرات ما(نادری 80)  – این سایت محل ارائه و اعلام نظرات است.به ما هم هیچکس وظیفه ای نداده است که درست یا غلط بودن یک نظر را ملاک انتشارش بدانیم.. اصولا آنقدر حالا تجربه داریم که بدانیم نظرات همه ما نسبی است. نسبی یعنی اینکه در بحث و گفتگو با یکدیگر به تکامل می رسد. دیدگاهی که امروز می خوانید شاید با نظرات ما متفاوت باشد اما در حضور سردبیر سایت, آنقدر آموخته ایم که نظر و ایده ما اصل نیست.اما نظر خواننده هست! نظر ما خط کش درستی یک ایده نیست.

پس بخوانید و نظر بدهید.

 

[box]    بسيجي آزاده

 

با سلام خدمت سردبیر محترم ومحبوب مخابرات ما

متاسفانه متخصصین مخابرات مدام شاهد این پارادکس هستند که شاید روزی. یکی از مدیران رابطه ای گذاشته شده بدنبال تحول وتغییری بنیادی در مخابرات به گل نشسته باشند و لی هر بار فقط وفقط. شعارهای تکراری داده میشود ، آخر کی بایستی پروسه این شعارهای تکراری به پایانش نزدیک شود
نیروی انسانی کرامت دارد ؟؟؟!! چرا اولین انتصابات شما در ایران واستانها توسط شما یا زیر مجموعه های شما استراتژی جدیدی را دنبال نکرده و فقط رابطه ای مطلق است. چه زمانی توانستید گزینشی درست انجام دهید و اینها را بگمارید ؟! آیا هر کدام از اینها قبلا پاسخ کم رنگی ها و عدم توانشان را پس نداده اند؟!
جناب صدری شعار نیروی انسانی وکرامت فقط به پرداخت حقوق ۴ روز زودتر در ماه نیست ! موارد زیادی در انگیزش دخیل است که فقط یکی را محقق کردی آنهم به بهای از دست دادن خیلی چیزها ؟!
آری موارد زیادی از دست رفته . در حوزه مالی مخابراتها ( گیلان. قزوین. مشهد. اصفهان و…. همه وهمه شما را به زورگویی در پرداخت حقوق متهم کرده و چک پیمانکاران و فروشندگان کالاها را بایکوت کرده اند. ؟ نمیدانم شاید این چهارروز زودتر پرداخت حقوق هم اگر نبود وضع همین بود ولی چرا مدیرانتان. در این حوزه ها. ، کاسه کوزه ها را به پایتان شکسته اند ؟!!؟!؟
سیار زیر مجموعه شماست.!؟ همیشه در ظاهر همین بود ولی در اصل اینطور نیست چون واتیکان همراه اول اصلا اینطور فکر نمیکند . آیا توانستید بخشنامه پاداش بازنشستگی لیسانسه ها ومدیران همراه را که برای نیروهایشان کرامت انسانی را در بر داشت به مخابرات ایرانی که میفرمایید هلدینگ اصلی است تامین دهید ؟!
نقش بانوان با این انتصاب مفهوم نمی یابد. هر وقت توانستید. یک گزینش از صف کارکنان خدومی که نمی شناسید وشایسته است انجام دهید. ای ولله دارد ؟!
و…….البته ،، به نظر میرسد سردبیر محترم و عزیز مخابرات ما نخواهد این واقعیات را تیتر کند. هرچند بنده امیدوارم !؟
جناب صدری عزیز. ما شما وقبل شما را رصد میکنیم وقضاوت وتفاوت بین شما و مهندسین. فیضی بزرگ. و پوررنجبر. ابراهیمی. دهناد. سراییان و….. را باهم مقایسه خواهیم کرد و در تاریخ ذهنمان ثبت میکنیم
انشالله در آینده نه چندان دور شاهد تحول واقعی باشیم. نه مصاحبه کنار اقای دیانی و ….. فقط برای خالی نبودن عریضه
وبصورت تبلیغاتی ،هرچند همه دریافته ایم که این تبلیغات ………
یاعلی. التماس دعا

[/box]

نظر شما دوستان چیست؟

با نظرات ایشان موافق هستید؟

891390cookie-checkدیدگاههای شما- چهار جمله حرف حساب با مهندس صدری.

Please rate this

0 1 2 3 4 5

نظرات بسته شده است.